نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۹

مشخص شدن حجم نسخه نینتندو سوییچ بازی Persona 5 Royal

باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده در فروشگاه نینتندو، حجم نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Persona 5 Royal مشخص شده است.

طرفداران مدت‌ها منتظر بودند که نسخه‌های اصلی سری Persona درکنار پلی استیشن به پلتفرم‌های دیگر نیز راه یابد و حال به نظر می‌رسد به‌زودی این خواسته محقق خواهد شد. ابتدا بازی Persona 5 Royal قرار است در هفته‌های پایانی سال جاری میلادی روی پلتفرم‌های بیشتری از جمله پی سی و نینتندو سوییچ عرضه شود. کاربران این پلتفرم‌ها در ادامه نیز می‌توانند به نسخه‌های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden دسترسی پیدا کنند.

حال باتوجه‌به نزدیک شدن زمان انتشار بازی Persona 5 Royal روی پلتفرم‌های جدید، جزئیات تازه‌ای از آن در حال انتشار هستند. در جدیدترین اخبار منتشر شده، کاربرها در توضیحات صفحه‌ی بازی Persona 5 Royal در فروشگاه اینترنتی نینتندو اطلاعاتی پیرامون حجم آن روی نینتندو سوییچ را پیدا کردند. مطابق این اطلاعات، این بازی روی نینتندو سوییچ به فضای ۱۲.۵ گیگابایتی نیاز خواهد داشت. این مقدار فضا در مقایسه با حجم ۳۷.۷ گیگابایتی نسخه‌ی پلی استیشن 4 بسیار کمتر است که برای یک بازی نینتندو سوییچ طبیعی به شمار می‌آید.

بازی Persona 5 Royal قرار است در تاریخ ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) امسال روی پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه‌ی پلی استیشن 4 این بازی به‌روزرسانی برای ارتقا به نسخه‌ی نسل نهمی دریافت نخواهد کرد و بازیکنانی که علاقه‌مند به تجربه‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 5 آن هستند، باید قیمت کامل را پرداخت کنند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده