// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بررسی بازی Paper Mario: The Origami King از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Paper Mario: The Origami King منتشر شده و شاهد عملکرد خوبی از سوی جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ هستیم. 

آخرین نسخه از مجموعه Paper Mario در سال ۲۰۱۶ برای نینتندو Wii U در دسترس قرار گرفت. پس از عرضه نینتندو سوییچ، کاربران خواهان عرضه نسخه جدید Paper Mario برای این کنسول هیبریدی بودند. بالاخره در اردیبهشت ماه امسال، شرکت نینتندو بازی Paper Mario: The Origami King را معرفی کرد. جدیدترین نسخه از مجموعه پیپر ماریو، دارای تفاوت‌هایی با نسخه‌های پیشین است. اولین و اصلی‌ترین تغییر The Origami King، جهان باز شدن محیط‌های بازی است. 

استودیو اینتلیجنت سیستمز (Intelligent Systems)، سازنده Paper Mario: The Origami King، اعلام کرده که جهان بازی را به‌گونه‌ای توسعه داده‌اند تا کاربران برای گشت‌وگذار در جهان بازی متقاعد شوند. داستان بازی هم روایت‌گر ماجراجویی ماریو برای نجات پرینسس پیچ و بازیابی قلعه او است، زیرا این قلعه توسط شاه اوریگامی با پنج روبان رنگی احاطه شده است. منشاء هر روبان در یک محیط قرار گرفته است و شما باید آن‌ها را دنبال کنید و از بین ببرید. 

بازی Paper Mario: The Origami King روز جمعه ۲۷ تیر ماه روانه بازار می‌شود و امروز بعد از ظهر، میانگین نمرات آن در دسترس قرار گرفت. در ادامه نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی‌های ویدیویی خواهیم انداخت. 

Paper Mario: The Origami King

  • سازنده: اینتلیجنت سیستمز
  • ناشر: نینتندو
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ
  • سبک: اکشن ماجراجویی/نقش آفرینی

صحبت کردن ماریو با سایر کاراکترها در Paper Mario: The Origami King

گیمزرادار پلاس: ۹۰ از ۱۰۰

Paper Mario: The Origami Kingdom یک بازی سرگرم کننده است و به‌واسطه‌ی داستان قوی، شوخ طبعی بالا و کاراکترهای درخشان خود، به‌خوبی سالگرد سوپر ماریو را جشن می‌گیرد. 

گیمز بیت: ۸۵ از ۱۰۰

موردی که می‌خواهم بدانید، این است که هدف بازی فراتر از چیزی است که نشان می‌دهد. شما مورد خاصی را از داستان، شخصیت‌‌ها و جهان بازی، از دست نخواهید داد؛ زیرا کم و کاستی کم بازی روی تجربه‌ی شما تاثیر نخواهد گذاشت. در انتها، من سیستم مبارزاتی استاندارد بازی را فراموش کردم. به‌نظرم این یک بازی خاص است که هرقدر در آن پیش می‌روید، بهبود پیدا می‌‌کند. همچنین به اوج رسیدن داستان در انتها، برگ برنده‌ی بازی به حساب می‌آید.  

گیم اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

باوجود ظاهر نوبتی جدید سیستم مبارزات بازی، ماجراجویی در این نسخه ظاهر بهتری دارد. جهان The Origami King شاید در مجموعه Paper Mario بهترین نباشد، اما می‌تواند لحظات سرگرم کننده و غافل‌گیر کننده‌ای را ارائه دهد. هر بخش اوریگامی کینگ ظرافت خود را دارد، اما در بازی شاهد موارد بی‌ربط زیادی هم هستیم. اخیرا مجموعه پیپر ماریو نشان داده که باهوش بودن با هوشمندانه عمل کردن، دو مورد متفاوت از یکدیگر است. بااین‌حال یک بار دیگر نشان داد که می‌تواند هر دو مورد را در خود جای دهد. 

گیم اینفورمر: ۷۸ از ۱۰۰

به‌عنوان یک مجموعه، Paper Mario در هر نسخه کانسپت جدیدی را دنبال می‌کند که مورد جالب و هیجان‌انگیزی است، اما ریسک بالایی دارد. بزرگ‌ترین فرصت The Origami King نتوانسته است به شکل راضی کننده‌ای خود را نشان دهد. من تمامی رویارویی‌های ماریو را دوست داشتم، اما سیستم مبارزه‌ای حلقه‌ای شکل بازی نیازمند اصلاحات مختلفی است. امیدوارم نسخه بعدی پیپر ماریو به اندازه شوخ طبعی‌های داخل بازی، سیستم مبارزات غنی داشته باشد.  

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

برخلاف عمیق نبودن گیم‌پلی The Origami King، این یک بازی دوست داشتنی است. طراحی خوب کاراکترهای بازی، جلوه‌های بصری چشم‌نواز، جهان زیبا و لذت بخش بودن گشت‌وگذار در آن و همچنین داستانی سرگرم کننده از موارد مثبت Paper Mario: The Origami King به حساب می‌آید. برای بازی‌ای که ریشه نقش آفرینی دارد، سیستم مبارزات طراحی خوبی ندارند و ماجراجویی شما بی‌معنی ظاهر می‌شود که مورد ناامید کننده‌ای است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده