نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

تصاویر و اطلاعاتی جدید از بازی Travis Strikes Again: No More Heroes منتشر شد

سازندگان بازی Travis Strikes Again: No More Heroes در کنار انتشار تصاویری جدید از بازی، محتویات پس از عرضه‌ی آن را هم مشخص کردند.

درحالی که نزدیک به یک ماه تا انتشار بازی Travis Strikes Again: No More Heroes زمان باقی است، استودیو Grasshopper Manufacture که وظیفه‌ی ساخت بازی را برعهده دارد، در جریان تازه‌ترین اخبار بازی اطلاعات و تصاویری جدیدی را از این اثر منتشر کرد.

در تصاویری که در ادامه‌ی مطلب آن‌ها را تماشا می‌کنیم، روند بازی و همچنین برخی از کات‌سین‌های داستانی آن نمایش داده شده‌اند. به‌عنوان مثال، یکی از تصاویر سیستم کلاسیک ذخیره‌سازی (Save) بازی را نمایش می‌دهد و برخی دیگر، روند مراحل آن را به‌تصویر کشیده‌اند.

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر کردم، در کنار انتشار یک‌سری تصویر جدید، سازندگان محتویات پس از عرضه‌ی بازی را هم برای بازیکنان مشخص کرده‌اند. دو بسته‌ی الحاقی پس از عرضه‌ی بازی برایش منتشر خواهد شد؛ اولین بسته‌ی الحاقی که Black Dandelion نام دارد، در ماه فبریه (بهمن-اسنفد) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و آن‌ها را در نقش شینبو جیکوبز (Shinobu Jacobs) قرار خواهد داد. دومین بسته‌ی الحاقی اما در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) برای بازی منتشر می‌شود و در آن، باید بازی را در نقش کاراکتر Bad Girl پیش ببریم؛ یادم نرود بگویم که این DLC یک استیج جدید هم به بازی اضافه می‌کند. دو بسته‌ی الحاقی که معرفی شدند قرار است در قالب سیزن‌پس ۹.۹۹ دلاری بازی عرضه شوند و هنوز مشخص نیست که هریک از آن‌ها، به‌صورت جدا با چه قیمتی قرار است به‌فروش برسند.

در پایان، استودیو Grasshopper Manufacture صداپیشگان بیشتر کاراکترهای اصلی بازی را معرفی کرد؛ رابین اتکین داونز (Robin Atkin Downes) نقش تراویس تاچ‌داون، استیو بلوم (Steve Blum) نقش بدمن (Bad Man)، کاترین فیور (Kathryn Fiore) در نقش بد گرل (Bad Girl)، کیمبرلی بروکس در نقش شینبو جیکوبز و برایان باستر جونیور (Brian Buster Jr) نقش گرگ الیز را ایفا خواهند کرد.

بازی Travis Strikes Again در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی) به‌صورت انحصاری راهی نینتندو سوییچ خواهد شد. نسخه‌ی دیجیتالی بازی با قیمت ۲۹.۹۹ دلار و نسخه‌ی فیزیکی آن که سیزن‌پس بازی هم دارد، با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به‌فروش خواهند رسید. در ادامه شما را به‌تماشای جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده