نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۴

نینتندو سوییچ در زمان عرضه کنسول مجازی نخواهد داشت

نینتندو به صورت رسمی اعلام کرد که کنسول نینتندو سوییچ در زمان عرضه، برنامه کنسول مجازی را نخواهد داشت.

زمان زیادی تا عرضه کنسول جدیدنینتندو با نام سوییچ باقی‌ نمانده است و جمعه هفته آینده، ۱۳ اسفند، این کنسول به صورت رسمی عرضه خواهد شد. پیش از این، شایعاتی مطرح شده بود که نینتندو سوییچ در زمان عرضه، کنسول مجازی، که به بازیکنان اجازه می‌دهد بازی‌های کلاسیک و قدیمی نینتندو را برروی کنسول‌های جدید تجربه کنند، نخواهد داشت و حال نینتندو به صورت رسمی با انتشار یک بیانیه، این خبر را تایید کرده است:

بازی‌های کنسول مجازی، در زمان عرضه برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس نخواهند بود. در آینده اطلاعات بیشتری را در این رابطه ارائه خواهیم کرد.

این مسئله، یک مسئله بسیار ناراحت کننده برای بسیاری از کسانی است که قصد داشتند این کنسول را تهیه کنند. زیرا فاصله بین عرضه بازی‌های بزرگ، بسیار زیاد است. اولین بازی بزرگ این کنسول،‌ Zelda Breath of the Wild است که همزمان با عرضه سوییچ منتشر می‌شود و زمان عرضه بازی‌های بعدی بزرگ نینتندو مانند Super Mario Odyssey و Splatoon 2 هنوز مشخص نیست و بسیاری از افراد قصد داشتند که در این فاصله زمانی، به تجربه بازی‌های کلاسیک نینتندو برروی کنسول جدید خود بپردازند.

در ادامه این بیانیه، نینتندو اعلام کرد که بازی‌های FAST RMX و Shovel Knight، هر دو از جمله بازی‌های روز عرضه کنسول نینتندو سوییچ خواهند بود و زمانی که شما Nintendo ID خود را به کنسول جدیدتان متصل کردید، می‌توانید پول‌ها و اعتبار خود را به کنسول جدید منتقل کنید.  


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده