نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷

آمار چشمگیر پیش فروش کنسول نینتندو سوییچ در ژاپن

موسسه آماری Media Create به تازگی آمار و ارقام پیش فروش کنسول نینتندو سوییچ در ژاپن را منتشر کرده که نشان از موفقیت آن در بازار ژاپن دارد.

 در جدیدترین تحلیل هفتگی Media Create از بازار ژاپن، اطلاعات جالبی در مورد صنعت گیم این کشور و کنسول تازه نفس نینتندو سوییچ منتشر شده است. طبق گفته این موسسه آماری، بیش از ۸۰ درصد از محموله اولیه نینتندو سوییچ در کشور ژاپن پیش فروش شده‌اند. متاسفانه مشخص نیست که چه مقدار از محموله اولیه دو میلیونی کنسول متعلق به کشور ژاپن است، اما آمار ارایه شده مسلما خبر خوبی در جهت موفقیت این کنسول به نظر می‌رسد.

در حال حاضر، موجودی پیش خرید کنسول در تمامی فروشگاه‌های بزرگ آنلاین ژاپن به اتمام رسیده است و تعداد باقی مانده احتمالا متعلق به فروشگاه‌ بازی های ویدیویی کوچکتر یا محلی خواهند بود؛ مکان‌هایی مانند خارج از شهرهای بزرگ که درخواست پیش خرید معمولا کمتر است.

طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط وبسایت dualshockers در سه عدد از بزرگترین فروشگاه‌های منطقه آکیهابارا شهر توکیو که مرکز فروش قطعات الکترونیکی است، موجودی کنسول نینتندو سوییچ به اتمام رسیده بود. در ادامه وضعیت سه فروشگاه را مشاهده خواهید کرد:

فروشگاه Sofmap Amusement

نکته جالب در مورد این فروشگاه این است که آنها زیباترین اعلامیه «فروخته شد» را دارند و نسخه کالکتور بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم تنها بازی پیش خریدی بود که در این فروشگاه تمام شده بود.

فروشگاه اصلی Sofmap Akihabara

اعلامیه قرمز بزرگ در اولین تصویر به معنای «پذیرش پیش خرید به اتمام رسید» است.

فروشگاه Yodobashi Camera Akiba

در اینجا هم پیام قرمز در اولین تصویر به معنای «پذیرش پیش خرید به اتمام رسید» است.

نینتندو سوییچ در تاریخ ۳ مارس سال جاری (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) در ژاپن و سرتاسر جهان در دو مدل منتشر خواهد شد، مدل اول به همراه کنترلر Joy-con خاکستری و مدل دیگر به همراه کنترلرهای قرمز و آبی است. قیمت این کنسول در ژاپن ۲۹۹۸۰ ین بعلاوه مالیات است که معادل با قیمت یک کنسول پلی‌استیشن 4 می‌شود.

طبق گفته Media Create، اولین آمار فروش این کنسول در ژاپن در تاریخ ۸ مارس منتشر خواهد شد که این موسسه جدول آمار فروش نینتندو سوییچ در اولین هفته عرضه‌ای را منتشر خواهد کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده