// جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: پوستر و تریلر نسخه آی‌مکس فیلم Deadpool منتشر شد

کریسمس نزدیک است و اعضای کم سن و سال خانواده در فکر بابانوئل، بوقلمون و باز کردن هدیه‌ها هستند. اما ذهن اعضای بزرگتر خانواده درگیر انتشار تریلر جدید فیلم Deadpool در روز کریسمس است. با این‌حال به تازگی پوستر و تریلر نسخه آی‌مکس فیلم نیز منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

کمپین 12DaysofDeadpool که توسط استودیو فاکس قرن بیستم به راه افتاده، تاکنون یک هفته از عمر ۱۲ روزه خود را سپری کرده و در این مدت به انتشار محتواهای تبلیغاتی مرتبط با فیلم Deadpool پرداخته است. جدیدترین محتوای منتشر شده پوستر ای‌مکس فیلم با حضور استن لی و تیزر این نسخه از فیلم است.

Deadpool IMAX poster

تا اکران فیلم زمان زیادی باقی مانده است. اما با قضاوت از روی تریلر اخیرا منتشر شده این اثر می‌توان نتیجه گرفت که با یکی از وفادارترین اقتباس‌های کمیک روبه‌رو هستیم و مهمترین عنصر شخصیتی ددپول که شوخ‌طبعی بوده به خوبی در فیلم پیاد‌ه‌سازی شده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید Deadpool را تماشا کنید:

|

کارگردانی فیلم Deadpool را تیم میلر برعهده دارد و ستارگانی چون رایان رینولدز، مورینا باکارین، اد اسکرین، تی.جی میلر و جینا کارانو در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۱۶ (۱۵ بهمن ۱۳۹۴) در سینماهای انگلستان و در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۱۶ ( ۲۳ بهمن ۱۳۹۴) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. اخیرا اعلام شد که به اعتقاد رایان رینولدز فیلم Deadpool در بهترین زمان ممکن عرضه می‌شود و احتمال حضور کِیبِل، اصلی‌ترین دشمن ددپول، در قسمت دوم این فیلم وجود دارد.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده