نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

حضور کیت هرینگتون و جما چان در تصاویر جدید فیلم The Eternals

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Eternals منتشر شده که در آن شاهد حضور کیت هرینگتون به‌همراه جما چان هستیم.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Eternals (اترنالز) از تابستان امسال آغاز شده و حتی با شروع سال جدید میلادی، مراحل فیلمبرداری این فیلم از دنیای سینمایی مارول همچنان ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در تصاویر جدید منتشر شده شاهد حضور کیت هرینگتون، بازیگر نقش دین وایتمن ملقب به بلک نایت (Black Knight)، به‌همراه شخصیت جما چان، بازیگر نقش سرسی هستیم که طبق این تصاویر، این دو شخصیت ظاهرا در زمان حال حضور دارند و به‌نظر می‌رسد که بخشی از اتفاقات فیلم قرار است در این دوره جریان داشته باشد که احتمالا بخش کوتاهی از فیلم است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پشت صحنه فیلم The Eternals

همچنین سوالی که وجود دارد آیا شخصیت بلک نایت در فیلم از نوادگان شخصیت اصلی است و همچنین آیا سرسی با شخصیت اصلی در گذشته نیز ملاقات داشته یا قرار است ریشه این شخصیت در دنیای سینمایی مارول تغییر کند. علاوه‌بر تصاویر منتشر شده، ویدیویی از پشت صحنه فیلم The Eternals نیز منتشر شده که در آن شخصیت سرسی را در حال پرواز مشاهده می‌کنیم که افرادی در اطراف او بلند می‌شوند که هنوز مشخص نیست بیهوش شده بودند یا دلیل دیگری دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر این، تصاویر دیگری از پشت صحنه فیلم The Eternals در موزه تاریخ طبیعت دانشگاه آکسفورد نیز منتشر شده که گفته می‌شود در این صحنه آنجلینا جولی، بازیگر نقش تینا، حضور داشته که حداقل در تصاویر منتشر شده، این بازیگر قابل مشاهده نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

تصویر پشت صحنه فیلم The Eternals

تصویر پشت صحنه فیلم The Eternals

فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داردریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده