نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴

اولین تریلر فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز منتشر شد

کمپانی لاینزگیت امروز اولین تریلر فیلم Knives Out را به کارگردانی رایان جانسون و با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز منتشر کرد.

شب گذشته با انتشار تیزری کوتاه اعلام شد که امروز قرار است اولین تریلر رسمی فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این فیلم مورد انتظار و جنایی منتشر شده است. همانطور که شب گذشته وعده داده شده بود، امروز شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Knives Out بودیم که یک قتل مرموز در دنیای معاصر را دنبال می‌کند که دنیل کریگ نقش شخصیتی را بر عهده دارد که باید راز این جنایت را کشف کند و به نظر می‌رسد اعضای خانواده و دوستان مقتول، مظنونین اصلی این پرونده مرموز باشند. همانطور که قبلا گفته شده بود، برای نوشتن فیلمنامه این فیلم از رمان‌های آگاتا کریستی الهام گرفته شده و این تریلر نیز به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد. در طول تریلر شاهد حضور بازیگران مطرحی مثل کریس ایوانز نیز هستیم که نقش بسیار متفاوتی را در فیلم نیز بر عهده دارند و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Knives Out داستان کارآگاهی را دنبال می‌کند که در حال بررسی قتلی است که خانواده شخص به قتل رسیده در مرکز این پرونده عجیب و غریب و بسیار مرموز قرار دارد. رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. همچنین EW تصاویر بیشتری از فیلم Knives Out را منتشر کرده که در آن شاهد حضور جانسون و تصویر گروهی خانواده شخص به قتل رسیده نیز هستیم. علاوه بر این، اولین پوستر رسمی فیلم Knives Out نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این چهار تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Knives Out برای اکران در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر و دان جانسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده