نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

بازیگر سریال Thirteen Reasons Why به جمع بازیگران فیلم Knives Out اضافه شد

کاترین لنگفورد، بازیگر سریال Thirteen Reasons Why، به فهرست بازیگران فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) اضافه شد.

کاترین لنگفورد، هنرپیشه استرالیایی سینمای هالیوود، به لیست بازیگران فیلم جنایی Knives Out (چاقوها بیرون) رایان جانسون اضافه شد. نام این هنرپیشه ۲۲ ساله با نقش‌آفرینی در سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا) سرویس استریم نتفلیکس بر سر زبان‌ها افتاد. کاترین لنگفورد در این فیلم با بازیگران مطرحی چون دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس، تونی کولت و دان جانسون هم‌بازی خواهد شد. هنوز جزئیاتی از نقش در نظر گرفته‌شده برای این هنرپیشه استرالیایی منتشر نشده است و باید منتظر اخبار آتی در این زمینه بمانیم.

چندی پیش رایان جانسون با انتشار تصویری در توییتر خود، رسماً آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم Knives Out را اعلام کرد. علاوه بر کارگردانی، جانسون وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم براساس یک داستان ارجینال را هم بر عهده داشته؛ او برای نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out از رمان‌های آگاتا کریستی الهام گرفته است. کارگردانی فیلم معمایی و جنایی Knives Out بر عهده رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، خواهد بود. علاوه بر کارگردانی، رایان جانسون وظیفه نوشتن داستان و فیلمنامه فیلم Knives Out را نیز بر عهده دارد. داستان این فیلم در مورد یک قتل مرموز در دنیای معاصر است و دنیل کریگ قرار است نقش یک کارآگاه را بازی کند که وظیفه دارد تا معمای این قتل را حل کند. رایان جانسون به‌ همراه دنیل کریگ و رام برگمن، به‌ عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه حضور دارند.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Knives Out اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که این فیلم در فصل پاییز یا زمستان سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده