نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷

مذاکره کریستوفر پلامر برای حضور در فیلم Knives Out

کریستوفر پلامر در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز است.

اوایل این ماه بود که رایان جانسون با انتشار تصویری از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) خبر داد. با این حال، تیم بازیگران این فیلم هنوز هم در حال گسترش است. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک بازیگر کهنه‌کار و بزرگ دیگر قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کریستوفر پلامر در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در این فیلم مورد انتظار سال آینده است. پلامر که سابقه‌ای بسیار طولانی را در دنیای بازیگری دارد، بیشتر برای بازی در نقش کاپیتان فون تراپ در فیلم The Sound of Music (آوای موسیقی) شناخته شده است. پلامر برای بازی در سه فیلم The Last Station (آخرین ایستگاه)، فیلم Beginners (تازه‌کارها) و فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های دنیا)، نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و همچنین او موفق شد برای بازی در فیلم Beginners این جایزه خوش رنگ را به‌همراه جایزه گلدن گلوب نیز دریافت کند.

دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس، تونی کولت و دان جانسون، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Knives Out تایید و اعلام شده است. جانسون که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، شناخته شده است، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. فیلم Cliffs of Freedom و فیلم The Last Full Measure، فیلم‌های بعدی پلامر هستند.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Knives Out اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که این فیلم در فصل پاییز یا زمستان سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. داستان فیلم Knives Out در مورد یک قتل مرموز در دنیای معاصر است و کریگ قرار است نقش یک کارآگاه را بازی کند که وظیفه دارد تا معمای این قتل را حل کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده