نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵

اولین تیزر فیلم Knives Out منتشر شد؛ اولین تریلر فردا

رایان جانسون با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرد که فردا اولین تریلر فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز، منتشر خواهد شد. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) تایید و اعلام شده است. رایان جانسون که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته و بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، شناخته می‌شود، با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Knives Out فردا منتشر خواهد شد. در این توییت شاهد یک تیزر کوتاه هستیم که حاوی تصویر رسمی از فیلم نیست و تنها در آن شاهد اشاره به یک فیلم یا داستان پلیسی از رایان جانسون هستیم که در واقع به محتوای این فیلم مورد انتظار و پر ستاره اشاره می‌کند و همچنین نام‌های بزرگ و محبوبی که در فیلم Knives Out حضور دارند، نیز در این تیزر کوتاه قابل مشاهده هستند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر و دان جانسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جانسون برای نوشتن فیلمنامه این فیلم از رمان‌های آگاتا کریستی الهام گرفته است و داستان فیلم Knives Out در مورد یک قتل مرموز در دنیای معاصر است و کریگ قرار است نقش یک کارآگاه را بازی کند که وظیفه دارد تا معمای این قتل را حل کند. با این حال، اکنون اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم مورد انتظار که احتمالا شانس زیادی برای حضور در فصل جوایز دارد، منتشر نشده است.

فیلم Knives Out برای اکران در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده