نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تاریخ اکران فیلم Knives Out اعلام شد

با مشخص شدن ناشر فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز، تاریخ اکران این فیلم مشخص و اعلام شده است.

از ماه گذشته بود که رایان جانسون با انتشار تصویری از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ناشر و تاریخ اکران این فیلم تایید و اعلام شده است. کمپانی لاینزگیت رسما اعلام کرد که وظیفه انتشار این فیلم مورد انتظار را بر عهده گرفته است. همچنین این کمپانی اعلام کرد که فیلم Knives Out برای اکران در روز شکرگزاری سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است که بدین ترتیب این فیلم قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) اکران شود. دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر و دان جانسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

جانسون که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، شناخته شده است، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out را بر عهده دارد. همچنین جانسون تایید کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم طی این هفته به پایان خواهد رسید و لانگفورد نیز با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید صحنه‌های خود در این فیلم خبر داده است. داستان فیلم Knives Out در مورد یک قتل مرموز در دنیای معاصر است و کریگ قرار است نقش یک کارآگاه را بازی کند که وظیفه دارد معمای این قتل را حل کند.

جانسون به‌همراه کریگ و رام برگمن به‌عنوان تهیه کننده نیز در فیلم Knives Out حضور دارند. کمپانی لاینزگیت در سال ۲۰۱۹ فیلم‌هایی مثل ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی)، فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک ۳: پارابلوم)، فیلم Rambo V (رمبو ۵) و فیلم Chaos Walking (هرج و مرج گام برمی‌دارد)، را در برنامه اکران خود دارد و امیدوار است که این فیلم‌ها عملکرد خوبی را در گیشه داشته باشند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده