نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۶

بازیگر فیلم Blade Runner 2049 به دنیل کریگ و کریس ایوانز در فیلم Knives Out پیوست

طبق خبرهای منتشر شده، آنا د آرماس به دنیل کریگ و کریس ایوانز در فیلم Knives Out اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، آنا د آرماس به جمع بازیگران این فیلم معمایی و جنایی اضافه شده است. رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out را بر عهده دارد و آرماس در این فیلم به بازیگرانی چون دنیل کریگ و کریس ایوانز اضافه شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه آینده آغاز شود. 

آرماس پیش از این سابقه همکاری با دنی ویلنو در فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) را در کارنامه خود داشته است. علاوه بر این، او در فیلم‌های دیگری چون فیلم Hands of Stone (دست‌های سنگی)، فیلم Exposed (بی‌پناه)، فیلم Overdrive (اوردرایو)، فیلم Knock Knock (تق تق) و فیلم War Dogs (سگ‌های جنگی)، نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Three Seconds (سه ثانیه)، فیلم The Night Clerk (کارمند شب) و فیلم جدید و بدون عنوان دنی بویل و ریچارد کرتیس، فیلم‌های جدید آرماس خواهند بود.

علاوه بر کریگ، ایوانز و آرماس، مایکل شنون با سابقه بازی در فیلم The Shape of Water (شکل آب) و کیت استنفیلد با سابقه بازی در فیلم Get Out (برو بیرون)، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. داستان این فیلم در مورد یک قتل مرموز در دنیای معاصر است و کریگ قرار است نقش یک کارآگاه را بازی کند که وظیفه دارد تا معمای این قتل را حل کند. جانسون به‌همراه کریگ و رام برگمن به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور دارند.

فیلم Knives Out قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده