نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

فیلم Mortal Engines آغاز یک مجموعه حماسی جدید است

ویدیوی جدیدی از فیلم Mortal Engines منتشر شده که در آن پیتر جکسون وعده می‌دهد که این فیلم تنها آغاز یک مجموعه حماسی جدید است.

کمتر از دو هفته دیگر فیلم Mortal Engines (موتورهای فانی) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و کمپانی یونیورسال پیکچرز در حال گسترش تبلیغات این فیلم مورد انتظار است. این کمپانی طی هفته‌های گذشته در حال به اشتراک گذاشتن ویدیوهایی از پشت صحنه مراحل ساخت این فیلم مورد انتظار است. پیش از این، در آذر سال گذشته اولین تریلر، خرداد امسال دومین تریلر و مهر امسال سومین تریلر رسمی فیلم Mortal Engines منتشر شده بودند و ماه گذشته نیز یک تریلر کوتاه و جدید دیگر از این فیلم منتشر شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از این فیلم منتشر شده است. در این ویدیو شاهد تصاویر جدیدی از فیلم Mortal Engines هستیم و در طول آن پیتر جکسون و فیلیپا بوینس، نویسندگان فیلمنامه و تهیه کنندگان اجرایی فیلم، در مورد این فیلم توضیح می‌دهند. جکسون و بوینس در این ویدیو توضیح می‌دهند که فیلم Mortal Engines قرار است آغاز یک مجموعه حماسی فانتزی و علمی تخیلی جدید باشد و احتمالا شاهد ساخت دنباله‌های بیشتری برای این فیلم خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با این حال، بدون شک ساخت دنباله فیلم Mortal Engines به عواملی مثل جلب توجه منتقدان و تماشاگران و ثبت یک فروش خوب در گیشه نیز بستگی دارد. این فیلم اقتباسی از مجموعه چهارگانه رمان Mortal Engines Quartet اثر فیلیپ ریو، است و پیش بینی می‌شود که فیلم اول اقتباسی از کتاب اول باشد و در ادامه سه کتاب دیگر آن به فیلم تبدیل شوند. همچنین این مجموعه دارای یک مجموعه پیش درآمد چهارگانه دیگر به‌نام Fever Crumb نیز است که تاکنون سه کتاب آن منتشر شده است. هرا هیلمار، هوگو ویوینگ، رابرت شیهان، رونان رافتری، استفن لانگ، جیهائه، لیلا جرج، پاتریک مالاهید، کالین سالمون، سوفی کاکس، مارک هادلو و رجه جین پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Engines حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Mortal Engines به کارگردانی کریستین ریورز، قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر امسال (۲۳ آذر) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده