نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

انتشار دومین تریلر فیلم Mortal Engines به تهیه کنندگی پیتر جکسون

شرکت یونیورسال پیکچرز دومین و جدیدترین تریلر فیلم Mortal Engines (موتورهای فانی) به تهیه کنندگی پیتر جکسون را منتشر کرد.

آذر سال گذشته بود که یونیورسال پیکچرز اولین تیرز تریلر فیلم Mortal Engines را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز دومین و جدیدترین تریلر این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. در دومین تریلر فیلم Mortal Engines شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقاتی که قرار است در طول فیلم مشاهده کنیم، هستیم و در طول آن بیشتر با شخصیت هستر شاو با بازی هرا هیلمار، آشنا می‌شویم که پس از ورود به لندن جدید که دیگر یک شهر ثابت نیست و به یک شهر متحرک تبدیل شده است، تلاش می‌کند تا تادئوس ولنتاین با بازی هوگو ویوینگ را که شهردار لندن است، به قتل برساند و انتقام خود و مادرش را از او بگیرد. همچنین در طول تریلر به شهرهای هوایی دنیای فیلم نیز سفر می‌کنیم و بیشتر با شخصیت‌های اصلی دیگر داستان آشنا می‌شویم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رابرت شیهان، رونان رافتری، استفن لانگ، جیهائه، لیلا جرج، پاتریک مالاهید، کالین سالمون، سوفی کاکس، مارک هادلو و رجه جین پیج، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Engines حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، یونیورسال پوستر جدیدی از این فیلم علمی تخیلی و فانتزی را منتشر کرده است که تمرکز آن روی شخصیت هستر شاو است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Mortal Engines Poster

کریستین ریورز که در ساخت جلوه‌های ویژه دو سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و فیلم The Hobbit (هابیت) به‌همراه فیلم King Kong (کینگ کونگ) با پیتر جکسون همکاری کرده، کارگردانی فیلم Mortal Engines را بر عهده داشته است. ریورز برای ساخت جلوه‌های ویژه فیلم King Kong جایزه اسکار دریافت کرده است. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Engines که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فیلیپ ریو است، بر عهده فیلیپا بوینس بوده است و جکسون و فرن والش نیز به او در نوشتن فیلمنامه کمک کرده‌اند.

فیلم Mortal Engines قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده