نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵

تریلر جدیدی از فیلم Mortal Engines منتشر شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز تریلر جدید و کوتاهی از فیلم Mortal Engines به تهیه کنندگی پیتر جکسون را منتشر کرده است.

ماه گذشته، سومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم Mortal Engines (موتورهای فانی) منتشر شد. پیش از این، آذر سال گذشته اولین تریلر و خرداد امسال دومین تریلر این فیلم منتشر شده بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال پیکچرز تریلر جدید دیگری از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است. این تریلر که در واقع یک نسخه کوتاه‌تر از تریلرهای فیلم Mortal Engines است، به مناسبت نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم منتشر شده که در آن شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فیلم نیز هستیم. این تریلر ممکن است بخش‌های مهمی از اتفاقات این فیلم را فاش کند، اما در این تریلر به خوبی دنیای پسا آخر الزمانی فیلم Mortal Engines نمایش داده می‌شود و در آن شاهد تغییر زندگی بشر در آینده هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هرا هیلمار، هوگو ویوینگ، رابرت شیهان، رونان رافتری، استفن لانگ، جیهائه، لیلا جرج، پاتریک مالاهید، کالین سالمون، سوفی کاکس، مارک هادلو و رجه جین پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Engines حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستین ریورز، سازنده جلوه‌های ویژه دو سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و فیلم The Hobbit (هابیت) به‌همراه فیلم King Kong (کینگ کونگ)، کارگردانی فیلم Mortal Engines را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Engines بر عهده فیلیپا بوینس، پیتر جکسون و فرن والش بوده است.

فیلم Mortal Engines قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر امسال (۲۳ آذر) به روی پرده‌های سینما برود. پیتر جکسون به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. همچنین تام هولکنبورگ ملقب به جانکی ایکس ال، آهنگساز فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم)، وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Mortal Engines را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده