نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۶

سومین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شد

شرکت یونیورسال پیکچرز سومین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را منتشر کرد.

اوایل این هفته، یونیورسال پیکچرز اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر و اعلام کرد که سومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار تابستان امسال چهارشنبه این هفته منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که یونیورسال پیکچرز پیش از این وعده داده بود، امروز آخرین و سومین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) هستیم که در آن نحوه ساخت و خلقت دایناسور The Indoraptor که یک دایناسور سوپر-هیبریدی است، نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این تریلر نشان می‌دهد که برنامه نجات دایناسورها از جزیره تنها یک برنامه برای به‌دست آوردن آن توسط شرکتی که در آن همکاری کرده بود، است و در آن بیشتر با شخصیت‌های جدید فیلم آشنا می‌شویم. علاوه بر این، یونیورسال پوستر جدیدی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را نیز منتشر کرده است. در این پوستر سه شخصیت اوون گرادی با بازی کریس پرت، کلیر دارنینگ با بازی برایس دالاس هاوارد و فرانکلین وب با بازی جاستیس اسمیت، به‌همراه یک تی رکس حضور دارند و جزیره ایزلا نوبلار که در آن پارک احداث شده، در حال نابودی است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Jurassic World: Fallen Kingdom Poster

آذر سال گذشته، یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ بودیم. پس از آن در اواسط ماه بهمن گذشته، یونیورسال دومین تریلر این فیلم را در حاشیه مسابقه Super Bowl 52 منتشر کرد. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون فیلم The Impossible (غیرممکن)، فیلم The Orphanage (یتیم‌خانه) و فیلم A Monster Calls (هیولایی فرا می‌خواند)، بوده است. کالین ترورو و درک کانلی کار نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته‌اند. ترورو اخیرا کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه (به‌همراه امیلی کارمایکل) فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) را نیز بر عهده گرفته است. ترورو به‌همراه استیون اسپیلبرگ و فرانک مارشال، به‌عنوان تهیه کننده نیز در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارد.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده