نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۵

حضور بازیگر بزرگ دیگری در فیلم Jurassic World 2 تایید شد

کمپانی یونیورسال حضور جیمز کرامول بازیگر برجسته سینما را در فیلم دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2) تایید کرد.

فیلمبرداری و تولید فیلم Jurassic World 2 از روز سه شنبه ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) در استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود لندن رسما آغاز شدحال در جدیدترین اخبار سینما،‌ حضور بازیگر بزرگ دیگری در این فیلم تایید شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جیمز کرامول به جمع بازیگران دنباله فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) اضافه شده است. با این حال، هیچ اطلاعاتی از نقش او از جمله نام شخصیتی که قرار است در این فیلم بازی کند، اعلام نشده است. کرامول ۷۷ ساله، از برجسته‌ترین و قدیمی‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون است که بیش از نیم قرن در این صنعت فعالیت کرده است. همچنین او برای بازی در نقش کشاورز در فیلم بیب (Babe) محصول سال ۱۹۹۵، نامزد جایزه اسکار شده است. کرامول در فیلم‌های دیگری چون پیشتازان فضا: اولین برخورد (Star Trek: First Contact)، محرمانه لس آنجلس (L.A. Confidential)، مسیر سبز (The Green Mile) و آرتیست (The Artist) نیز به ایفای نقش پرداخته است.

آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World 2 را بر عهده دارد. کالین ترورو که کارگردانی فیلم Jurassic World را بر عهده داشت، به همراه درک کانلی بر روی فیلمنامه این فیلم کار می‌کنند. ترورو در حال حاضر کارگردانی فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) را بر عهده دارد. او علاوه بر نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World 2، به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این فیلم حضور دارد.

Jurassic World

کریس پرت و برایس دالاس هاوارد برای بازی در نقش اوون گرادی و کلیر دارنینگ در دنباله فیلم Jurassic World باز خواهند گشت. توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگران جدیدی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Jurassic World 2 تایید شده است. اوایل این ماه، کمپانی یونیورسال اعلام کرد که دنیلا پیندا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. ترورو در مصاحبه‌ای در ماه مهر گفت که این فیلم از قسمت اول آن ترسناک‌تر و دلهره‌آورتر خواهد بود. او گفت:

 Jurassic World 2 از فیلم اول ترسناک‌تر و دلهره‌آور تر خواهد شد. این تنها راهی است که می‌توان داستان آن را طراحی کرد و نوشت. مدت‌ها قبل و پیش از انتخاب کارگردان فیلم، من می‌دانستم که می‌خواستم بایونا کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، هرچند هر شخصی که تاکنون اسم آن را شنیده بودید می‌توانست کارگردان این فیلم باشد. بنابراین همه چیز در مجموعه فقط براساس توانایی‌ها و مهارت‌های او [بایونا] شکل گرفته است.

ترورو در ادامه جزئیات بیشتری را از فیلم Jurassic World 2 به اشتراک گذاشت و اضافه کرد که بزرگ‌تر بودن فیلم لزوما به معنای دایناسور های بزرگ‌تر و صحنه‌های اکشن بیشتر نیست. او در ادامه می‌گوید:

من فکر نمی‌کنم که بزرگ‌تر بودن فیلم به معنای دایناسورهای بزرگ‌تر یا بهتر یا صحنه‌های اکشن و حماسی بیشتر باشد، مردم لزوما به دنبال چیزهای بیشتری در این مجموعه هستند و آن چه که آن‌ها می‌خواهند را من دوست دارم.

فیلم Jurassic World جدیدترین فیلم این مجموعه پس از فیلم پارک ژوراسیک ۳ (Jurassic Park III) است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شده بود. فیلم Jurassic World توانسته است با فروشی معادل ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان، در حال حاضر چهارمین فیلم پرفروش دنیا باشد. این مجموعه براساس مجموعه رمان‌های پارک ژوراسیک (Jurassic Park) مایکل کرایتون ساخته و اکران می‌شود.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده