نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

تاریخ انتشار سومین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom اعلام شد

شرکت یونیورسال با انتشار یک تبلیغ تلویزیونی تاریخ انتشار سومین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را تایید و اعلام کرد.

هفته گذشته، اطلاعاتی از سومین تریلر فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز تاریخ انتشار سومین تریلر این فیلم مورد انتظار تابستان امسال را تایید و اعلام کرده است. یونیورسال با انتشار اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom اعلام کرد که سومین تریلر این فیلم در روز چهارشنبه این هفته منتشر خواهد شد. در این تبلیغ تلویزیونی که زمان آن حدود ۳۰ ثانیه است، شاهد تصاویر رسمی جدید بسیاری از دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) هستیم. همچنین دایناسور The Indoraptor به‌صورت رسمی نمایش داده می‌شود و در این ویدیو بیشتر با آن و قابلیت‌های این دایناسور شرور که یک دایناسور سوپر-هیبریدی است، آشنا می‌شویم. همچنین در این ویدیو شاهد بازگشت جف گلدلبوم، بازیگر نقش یان مالکوم نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آذر سال گذشته، یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ بودیم. پس از آن در اواسط ماه بهمن گذشته، یونیورسال دومین تریلر این فیلم را در حاشیه مسابقه Super Bowl 52 منتشر کرد. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون فیلم The Impossible (غیرممکن)، فیلم The Orphanage (یتیم‌خانه) و فیلم A Monster Calls (هیولایی فرا می‌خواند)، بوده است. کالین ترورو و درک کانلی کار نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته‌اند. ترورو اخیرا کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه (به‌همراه امیلی کارمایکل) فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) را نیز بر عهده گرفته است.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم اخیرا درجه سنی PG-13 را نیز رسما دریافت کرده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده