نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

دو بازیگر جدید به فیلم Jurassic World 2 اضافه شدند

کمپانی یونیورسال اعلام کرد که توبی جونز و ریف اسپال به جمع بازیگران فیلم دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2) اضافه شده‌اند.

چندی پیش سازندگان دنباله فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) در مصاحبه‌ای اعلام کردند که این فیلم، از فیلم اول ترسناک‌تر و دلهره‌آور تر خواهد بود. حال حضور چهره‌های جدیدی در این فیلم تایید شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، توبی جونز، بازیگر فیلم‌هایی چون هری پاتر و تالار اسرار (Harry Potter and the Chamber of Secrets) و کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (Captain America: The First Avenger)، و ریف اسپال، بازیگر فیلم پرومتئوس (Prometheus)، به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 2 اضافه شده‌اند و در این فیلم حضور خواهند داشت.

این دو بازیگر، به کریس پرت و برایس دالاس هاوارد، که برای بازی در نقش اوون گرادی و کلیر دارنینگ در دنباله فیلم باز خواهند گشت، اضافه می‌شوند. منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که سازندگان فیلم Jurassic World 2 در حال گرفتن تست از دو بازیگر دیگر برای دو نقش اصلی و کلیدی هستند. نقش جونز و اسپال در این فیلم هنوز اعلام نشده است. در حالی که پرت و هاوارد قرار است در این فیلم برای بازی در نقش خود بازگردند، جیک جانسون که نقش یکی از کارمندان پارک را به نام لوری کورترس، بازی می‌کرد، در تویتر خود اعلام کرد که در دنباله این فیلم حضور ندارد. او گفت:

من از کسانی در داخل فیلم شنیده‌ام که لوری در فیلم Jurassic World 2 حضور ندارد.

فیلم Jurassic World 2 قرار است دارای عنوان باشد که در زمان دیگری نام رسمی فیلم اعلام خواهد شد، کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیو بایونا خواهد بود. او پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم تماس تلفنی هیولا (A Monster Calls)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و غیرممکن (The Impossible) را بر عهده داشته است. کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World، به همراه استیون اسپیلبرگ و توماس تال نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Jurassic World 2 حضور دارند.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده