نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۷

دنیلا پیندا به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 2 پیوست

کمپانی یونیورسال تایید کرد که دنیلا پیندا به جمع بازیگران فیلم مورد انتظار Jurassic World 2 اضافه شده است.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، دنیلا پیندا پس از توافق با کمپانی یونیورسال به جمع بازیگران فیلم دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2) اضافه شده است. جزئیات و اطلاعات زیادی از نقش او مانند نام شخصیتی که قرار است در این فیلم بازی کند، منتشر نشده است، اما یونیورسال تایید کرده که او قرار است نقش شخصیت اصلی زن این فیلم را بر عهده داشته باشد. فیلمبرداری فیلم Jurassic World 2 قرار است از ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز شود و کریس پرت و برایس دالاس هاوارد برای بازی در نقش اوون گرادی و کلیر دارنینگ در دنباله فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) باز خواهند گشت. 

علاوه بر این، انتظار می‌رود که بی‌دی ونگ، بازیگر نقش دکتر هنری وو، در فیلم Jurassic World 2 نیز بازگردد. توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی جدیدی هستند که تاکنون حضور آن‌ها تایید شده است. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده حضور بازیگران بیشتری در این فیلم تایید شود. کارگردان فیلم Jurassic World 2 بر عهده آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم‌هایی چون غیرممکن (The Impossible)،  یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، خواهد بود. کالین ترورو به همراه درک کانلی بر روی فیلمنامه فیلم  Jurassic World 2 کار می‌کنند و علاوه بر ترورو، استیون اسپیلبرگ، فرانک مارشال و توماس تال نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارند.

پیندا بیشتر برای بازی در دو سریال محبوب تلویزیونی به نام‌های خاطرات خون‌آشام (The Vampire Diaries) و اصیل‌ها (The Originals) شناخته شده است. او در این دو سریال نقش سوفی دروکس را بر عهده دارد. پیندا همچنین در سریال اودیسه‌ی آمریکایی (American Odyssey) نیز بازی کرده است. او نقش روبی سیمز، شخصیت اصلی این سریال، را بر عهده داشت. The Detour و High Maintenance دو سریال دیگری هستند که پیندا اخیرا در آن‌ها بازی کرده است.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده