نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

کارگردان فیلم Jurassic World 3 توسط استیون اسپیلبرگ معرفی شد

استیون اسپیلبرگ در مصاحبه جدید خود، کالین ترورو را به عنوان کارگردان فیلم Jurassic World 3 معرفی کرد.

ماه گذشته بود که یونیورسال پیکچرز رسما ساخت فیلم دنیای ژوراسیک ۳ (Jurassic World 3) را تایید و تاریخ اکران این فیلم را اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این فیلم رسما انتخاب و معرفی شده است. استیون اسپیلبرگ‌، تهیه کننده مجموعه پارک ژوراسیک (Jurassic Park)، در مصاحبه با وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی تایید و اعلام کرد که کالین ترورو که پیش از این کارگردانی فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) محصول سال ۲۰۱۵ را بر عهده داشته، کارگردانی فیلم Jurassic World 3 را بر عهده گرفته است. علاوه بر این، او به امیلی کارمایکل، نویسنده فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان)، در نوشتن فیلمنامه و داستان این فیلم کمک خواهد کرد. ترورو به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در قسمت سوم فیلم Jurassic World حضور خواهد داشت. اسپیلبرگ گفت:

کالین ترورو کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Jurassic World را بر عهده دارد.

Colin Trevorrow

آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم A Monster Calls (هیولایی فرا می‌خواند)، کارگردانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را بر عهده دارد که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) اکران شود. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این حال، هنوز حضور و بازگشت هیچ بازیگری در فیلم Jurassic World 3 تایید و اعلام نشده است. اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در ششمین قسمت از مجموعه Jurassic Park نیز حضور دارد. علاوه بر ترورو، استیون اسپیلبرگ، فرانک مارشال و پت کراولی نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم باز خواهند گشت.

در ماه دی سال گذشته، ترورو در یک مصاحبه اعلام کرد که از ابتدا فیلم‌های Jurassic World برای یک سه گانه برنامه‌ریزی شده بودند. او در ادامه گفت با وجود اینکه فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom که دومین فیلم از سه‌گانه جدید دنیای پارک ژوراسیک است، قرار نیست با یک کلیف‌هنگر به پایان برسد، اما برای فیلم Jurassic World 3 زمینه‌سازی خواهد کرد. ترورو به‌همراه درک کانلی کار نوشتن فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Jurassic World را بر عهده داشته است. در ماه آذر سال گذشته، یونیورسال اولین تریلر رسمی و در ماه بهمن سال گذشته، این کمپانی دومین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرد.

فیلم Jurassic World 3 قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده