نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

تریلر جدید فیلم Deadpool 2 منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم Deadpool 2 منتشر کرده که حاوی تصاویر متعددی از این فیلم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم مورد انتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر رسمی بسیاری از دنباله فیلم Deadpool (ددپول) هستیم و در طول تریلر با گروه X-Force (ایکس‌-‌فورس) و اعضای آن بیشتر آشنا می‌شویم. پیش از این اولین تریلر در اسفند ۹۵، دومین تریلر در آبان‌ماه سال گذشته و سومین تریلر این فیلم در بهمن سال گذشته منتشر شده بودند. در تریلر جدید فیلم ددپول 2 شاهد شخصیت‌های جدیدی هستیم که اطلاعات زیادی از آن‌ها در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که نقش یکی از این شخصیت‌ها را تری کروس بازی می‌کند. همچنین در طول تریلر شاهد تصاویر اکشن و کمدی جدیدی از شخصیت‌های ددپول، کیبل، دومینو، نگاسونیک، کلاسوس و Blind Al هستیم. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Deadpool 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص و تری کروس در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند.

ماه گذشته، واکنش‌های اولیه به فیلم Deadpool 2 منتشر شد که حکایت از یک فیلم بسیار ضعیف داشت؛ اما مدت کوتاهی بعد این موضوع تکذیب شد و در ادامه واکنش‌های بیشتری از این فیلم منتشر شده است و اکثر کسانی که فیلم Deadpool 2 را تماشا کرده‌اند گفته‌اند که این فیلم بسیار بهتر از فیلم Deadpool است. همچنین طی هفته‌های گذشته بخش‌هایی از این فیلم دوباره فیلمبرداری شده و نقش کیبل و دومینو در فیلم اضافه شده است. با این حال، واکنش‌های اولیه ممکن است اشتباه باشند و در نهایت نسخه اکران و نهایی فیلم Deadpool 2 که در ابتدا در اختیار منتقدان قرار می‌گیرد، ملاک نهایی کیفیت فیلم خواهد بود.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده