نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تغییر تاریخ اکران فیلم Deadpool 2 و The New Mutants و Gambit

کمپانی فاکس قرن بیستم از تغییر تاریخ اکران سه فیلم The New Mutants ،Deadpool 2 و Gambit خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم از تغییر تاریخ اکران سه فیلم جدید و فرعی مجموعه افراد ایکس (X-Men) خبر داده است. تاریخ اکران دو فیلم میوتنت‌های جدید (The New Mutants) و فیلم گامبیت (Gambit) عقب افتاده و فیلم Deadpool 2 نیز قرار است کمی زودتر از تاریخی که پیش از این اعلام شده، به‌روی پرده‌های سینما برود. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فیلم Deadpool 2 که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود. بدین ترتیب این فیلم قرار است یک هفته پیش از اکران فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) و دو هفته پس از اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)، منتشر شود.

The New Mutants

هنوز دلیل جلو افتادن تاریخ اکران دنباله فیلم Deadpool (ددپول) مشخص نیست، اما این فیلم کار نسبتا سخت‌تری را نسبت به گذشته در گیشه‌ها خواهد داشت. علاوه بر این، کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که فیلم The New Mutants دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود و اکران این فیلم حدود ۱۰ ماه عقب افتاده است. اکنون این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. هنوز دلیل این تاخیر بسیار طولانی مشخص نشده است، اما اگر توافق کمپانی فاکس قرن ۲۱ با کمپانی والت دیزنی طی ۱۲ ماه آینده تکمیل شود، مشخص نیست که سرنوشت فیلم The New Mutants چگونه خواهد بود و حتی مشخص نیست که این فیلم در نهایت منتشر خواهد شد یا والت دیزنی تصمیم دیگری در مورد این فیلم خواهد گرفت. همچنین اکران فیلم Gambit بار دیگر عقب افتاده و این فیلم دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود.

Gambit

فیلم Gambit اکنون قرار است در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. این در حالی است که این فیلم اخیرا برای سومین‌‌بار کارگردان خود را از دست داده است. گور وربینسکی، کارگردان سه‌گانه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean)، که ماه مهر امسال کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته بود، این پروژه را ترک کرد و به سومین کارگردانی تبدیل شد که صندلی کارگردانی فیلم Gambit را ترک کرده است. تاکنون کمپانی فاکس قرن بیستم دلیل رسمی خود برای تغییر تاریخ اکران این سه فیلم را اعلام نکرده است، اما طبق گفته وب‌سایت TheWrap، فیلم The New Mutants که قرار است به‌عنوان یک فیلم ابرقهرمانی ترسناک اکران شود، به‌اندازه کافی ترسناک نبوده و احتمالا شاهد فیلمبرداری گسترده این فیلم خواهیم بود تا به یک اثر ترسناک‌تر از محصول فعلی شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده