نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

در تریلر جدید فیلم Deadpool 2 با شخصیت کیبل آشنا شوید

کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم Deadpool 2 را منتشر کرده است که در آن شخصیت کیبل با بازی جاش برولین را معرفی می‌کند.

اسفند سال گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر فیلم مورد انتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر غیر رسمی از این فیلم بودیم. دومین تریلر دنباله فیلم Deadpool (ددپول) در ماه آبان امسال منتشر شد که در این تریلر نظاره‌گر اولین تصاویر رسمی این فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم Deadpool 2 را منتشر کرده است که در این تریلر شخصیت کیبل با بازی جاش برولین معرفی می‌شود. در این تریلر که در واقع اولین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ است، شاهد تصاویر رسمی جدیدی از فیلم Deadpool 2 از جمله تصاویر اکشن و شوخی‌های ددپول، شخصیت دنیای کامیک مارول هستیم که ظاهرا قرار است در زمان اکران نام متفاوتی را داشته باشد.

در طول این تریلر شاهد حضور شخصیت‌های دیگری از جمله دومینو و نگاسونیک نیز هستیم، اما تمرکز این تریلر بیشتر روی معرفی شخصیت کیبل هست که قرار است نقش مهمی را در این فیلم داشته باشد. علاوه بر این، در تریلر جدید فیلم Deadpool 2 شاهد تایید حضور تری کروس نیز هستیم. به نظر می‌رسد که کروس نقش شخصیت جی.دبلیو بریج (G. W. Bridge) یا همر (Hammer) را در این فیلم بر عهده دارد، اما تاکنون نقش او در این فیلم رسما تایید و اعلام نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که شخصیت کروس بخشی از تیم کیبل در فیلم Deadpool 2 است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص و تری کروس در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Deadpool 2 در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اما ماه گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم از جلو افتادن اکران این فیلم خبر داد. فیلم Deadpool 2 اکنون قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده