نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

تریلر جدیدی از فیلم Deadpool 2 منتشر شد

تریلر جدیدی از فیلم Deadpool 2 منتشر شده که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار تابستان سال آینده هستیم.

همزمان با اکران فیلم Logan (لوگان) در اسفند سال گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) اولین تریلر فیلم مورد انتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) را منتشر کرد، اما تاکنون تصویری رسمی از این فیلم منتشر نشده است و تصاویر این تریلر تنها برای این ویدیو فیلمبرداری شده بود. حال کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم Deadpool 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی دنباله فیلم Deadpool (ددپول) هستیم. تم اصلی این تریلر از پوستر روز شکرگزاری که اخیرا از این فیلم منتشر شده، الهام گرفته شده است و در بخش زیادی از این ویدیو بار دیگر شاهد تصاویر غیر رسمی این فیلم با حضور ددپول با بازی رایان رینولدز، هستیم.

در این تصاویر، ددپول به سبک باب راس، معلم هنر و مجری تلویزیون برنامه The Joy of Painting (لذت نقاشی) که در طول دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی از شبکه PBS به روی آنتن رفت، در حال نقاشی است و در پایان موفق می‌شود که پوستر روز شکرگزاری فیلم Deadpool 2 را نقاشی کند و به بینندگان تریلر نشان دهد. در اواخر این ویدیو، تصاویری رسمی از فیلم نیز نمایش داده می‌شود که در بیشتر این تصاویر شاهد حضور شخصیت ددپول هستیم و در برخی دیگر شاهد بازگشت بیشتر شخصیت‌های فیلم اول و در دیگر تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های جدید این فیلم هستیم. در پایان این تریلر نیز شخصیت کیبل برای مدت کوتاهی نمایش داده می‌شود که تنها دست رباتیک او قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق خلاصه داستانی که فاکس قرن بیستم از این فیلم منتشر کرده است:

پس از اینکه وید ویلسون از حوادث فیلم اول نجات پیدا کرد، حال او تصمیم گرفته که سرآشپز یک کافه‌تریا در میبری شود که آرزوی تمام زندگی او بوده است. او همچنین باید یاد راهی را پیدا کند تا دوباره بتواند مزه و طعم غذاها را متوجه شود. او در حال جستجو برای پیدا کردن یک ادویه خاص است که این احساس را باز می‌گرداند که در طول این جستجو باید با گروهی از نینجاها، یاکوزا و سگ‌های وحشی نیز مبارزه کند. ویلسون به سراسر جهان سفر می‌کند تا اهمیت خانواده، دوستی و عطر و طعم را متوجه شود و در طول آن یک طعم جدید برای ماجراجویی و یک لیوان قهوه (که روی آن نوشته World's Best Lover دیده می‌شود) را به‌دست می‌آورد.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ بوده و همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 مانند فیلم اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده