نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

اولین واکنش ها به Deadpool 2 فاجعه بوده‌اند

گفته می‌شود واکنش‌های اولیه به فیلم Deadpool 2 فاجعه بار هستند؛ فیلم‌برداری دوباره بسیاری از بخش‌ها برنامه‌ریزی شده. آیا اکران فیلم با تاخیر مواجه خواهد شد؟

به نظر می‌رسد نتایج اکران‌های آزمایشی نسخه دوم یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های فاکس، آن‌طور که انتظار می‌‎رفت ظاهر نشدند. به تازگی خبر رسیده که اولین واکنش‌ها به فیلم سینمایی آکوامن (Aquaman) به طرز شگفت‌آوری مثبت بوده‌اند و حالا خبر می‌رسد اکران آزمایشی فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) به نوعی دیگر، شگفتی‌آور ظاهر شده است؛ اولین واکنش‌ها به Deadpool 2 چیزی غیر از فاجعه نبوده‌اند.

به منظور تلاش برای به کار بردن دوباره آن جادوی فیلم اول برای قسمت دوم، آیا کمپانی فاکس اشتباه کرد که بودجه فیلم را افزایش داد و به تیم میلر اجازه داد تا استعفا دهد؟ تیم میلر در حال حاضر مشغول کار روی ریبوت مجموعه نابودگر (Terminator) است و دلیل استعفایش از ددپول تفاوت نظر با رایان رینولدز عنوان شده است. همچنین به تازگی جاش برولین در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی اعلام کرد که در ونکوور مشغول فیلمبرداری‌های اضافه و به اصطلاح ریشوت‌های ددپول ۲ بوده است و شایعات کنونی خبر از تغییراتی بزرگ و جوک‌های جدید در فیلم می‌دهند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده