نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

تیزر و ویدیو جدیدی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شد

کمپانی یونیورسال (Universal) اخیرا ویدیو و تیزر جدیدی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرده است.

بامداد فردا قرار است اولین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) منتشر شود، اما ظاهرا برنامه تبلیغاتی یونیورسال برای این تریلر تمامی ندارد. پس از انتشار تیزرهای متعدد، یونیورسال تیزر دیگری از این فیلم را برای یادآوری زمان انتشار اولین تریلر آن، منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از فیلم است. علاوه بر این، یونیورسال یک ویدیو از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرده است که در آن با مراحل ساخت این فیلم بیشتر آشنا می‌شویم و در آن شاهد اطلاعات جدیدی از داستان و اتفاقات دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) نیز هستیم. علاوه بر این، در این ویدیو برای اولین بار بازگشت جف گلدبلوم در این فیلم نمایش داده می‌شود و تقریبا تمام شخصیت‌های این فیلم نیز در این ویدیو حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

طبق اطلاعات منتشر شده از داستان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، اتفاقات این فیلم چند سال پس از اتفاقات فیلم اول جریان دارد که آتشفشان جزیره ایزلا نوبلار که پارک دنیای ژوراسیک در آن احداث شده بود، در آستانه فوران کردن است. کلیر دارنینگ با بازی برایس دالاس هاوارد، یک سازمان حمایت از دایناسورها را تاسیس می‌کند و این گروه به دنبال پیدا کردن راهی هستند تا این دایناسورها را بگیرند و از جزیره خارج کنند. او همچنین باید به اوون گریدی با بازی کریس پرت، بفهماند که این اتفاق رخ خواهد داد و او نیز باید جزیره را تخلیه کند. آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کالین ترورو و درک کانلی بوده است.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده