نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تيزر كوتاهي از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شد؛ تریلر اصلی پنج شنبه

کمپانی یونیورسال با انتشار تیزر کوتاهی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom اعلام کرد که اولین تریلر رسمی این فیلم روز پنج شنبه منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال تایید و اعلام کرده است که اولین تریلر فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) به‌زودی منتشر خواهد شد. این کمپانی اخیرا یک تیزر کوتاه از این فیلم مورد انتظار منتشر و اعلام کرده است که اولین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom روز پنج شنبه این هفته منتشر خواهد شد. در تیزر منتشر شده از این فیلم که زمان آن حدود ۱۵ ثانیه است، شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم هستیم. در این تیزر، آتشفشانی فوران کرده است و شخصیت اوون گرادی با بازی کریس پرت و گروهی از دایناسورهای مختلف در حال فرار از جنگل دیده می‌شوند. در این تیزر کوتاه شاهد حضور شخصیت برایس دالاس هاوارد و شخصیت جدید جاستیس اسمیت نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

ماه گذشته، کالین ترورو، تهیه‌کننده فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، تیزری کوتاه از این فیلم را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده بود. در این ویدیو کوتاه شاهد بازگشت شخصیت اوون گرادی با بازی کریس پرت، هستیم که در حال نوازش یک بچه رپتور هست. پیش از این نیز شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اولین تریلر این فیلم قرار است در تاریخ ۷ دسامبر امسال (۱۶ آذر) منتشر شود که مشخص شد که این شایعات کاملا درست بوده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کالین ترورو و درک کانلی بوده است. پس از انتشار فیلم Jurassic Park III (پارک ژوراسیک ۳) در سال ۲۰۰۱، فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) چهارمین و جدیدترین فیلم مجموعه پارک ژوراسیک (Jurassic Park) است که در سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند و این فیلم به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده