نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

تیزرهای دیگری از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شد

کمپانی یونیورسال تیزرهای کوتاه دیگری از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از اولین تریلر این فیلم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال تیزرهای کوتاه دیگری از فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) را منتشر کرده است. این کمپانی روز گذشته تیزر کوتاهی از این فیلم را منتشر و اعلام کرد که اولین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom روز پنج‌شنبه این هفته منتشر خواهد شد. در تصاویر تیزر اول جدید این فیلم، شاهد حضور شخصیت اوون گرادی با بازی کریس پرت ‌به‌همراه شخصیت کلیر دارنینگ با بازی برایس دالاس هاوارد و شخصیت جدید این فیلم با بازی جاستیس اسمیت هستیم. همچنین در این تیزر، یک دایناسور جدید (احتمالا تغییر ژنتیکی داده شده است) و یک تی‌رکس نیز نمایش داده می‌شود. تیزر دوم نیز تقریبا مشابه تیزر اول است، اما صحنه‌های متفاوت و جدیدی نیز از جمله باز شدن چشم یک دایناسور که احتمالا تی‌رکس است، در آن دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیوها را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اوایل این ماه، کالین ترورو، تهیه‌کننده فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، تیزری کوتاه از این فیلم را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده بود. اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom قرار است در بین دو نیمه مسابقه فوتبال آمریکایی نمایش داده شود. آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کالین ترورو و درک کانلی بوده است. ترورو به‌همراه فرانک مارشال، استیون اسپیلبرگ و پت کراولی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در این فیلم حضور دارند.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده