// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ عرضه بازی Tyranny: Bastard’s Wound با انتشار تریلری اعلام شد

استودیو Obsidian با انتشار تریلر سینمایی از بازی Tyranny: Bastard’s Wound، تاریخ انتشار آن را مشخص کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) و استودیو آبسیدین (Obsidian) اطلاعاتی از جدیدترین بسته الحاقی بازی Tyranny که در سبک نقش‌ آفرینی و ایزومتریک طراحی شده است، منتشر کردند. سازندگان در این راستا تریلر جدیدی نیز از این محتوا منتشر کردند و تاریخ انتشار بازی Tyranny: Bastard’s Wound را نیز مشخص کردند.

بازی Tyranny: Bastard’s Wound برای و  پی سی، مک و لینوکس منتشر می‌شود و برای انتشار در تاریخ  ۱۶ شهریور ماه (۷ سپتامبر) برنامه‌ریزی شده است. محیط‌ها و ماموریت‌های جدیدی در محتوای یاد شده جای گرفته است که قرار است کاراکتر‌های زیادی را به این بازی اضافه کند که شما می‌توانید در طی بازی با آنها آشنا شوید و با آنها دوست شوید یا اینکه به آنها خیانت کنید و آنها را به قتل برسانید. اگر به دنبال آشناییت با همراهان خود هستید این DLC به شما اجازه می‌دهد که در طی ماموریت‌های جدید با تک‌تک آنها بیشتر آشنا شوید.

در مورد قیمت این بازی باید گفت که با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در تاریخ ۱۶ شهریور ماه برای کاربران کامپیوتر، مک و لینوکس در دسترس قرار گرفته می‌شود.

برای اطلاع بیشتر از بسته‌ الحاقی جدید می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید یا اینکه سری به صفحه استیم آن بیاندازید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی بازی Tyranny: Bastard’s Wound را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

بازی Tyranny در واقع در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۹۵ (۱۰ نوامبر ۲۰۱۶) منتشر شد. این اثر برخلاف بازی‌های نقش‌آفرینی دیگر به روایت داستان خوب و بد نمی‌پردازد، طوری که در حال حاضر شیاطین حاکمیت دنیای این بازی را در دست گرفته‌اند. ضمنا پس از عرضه بسته Bastard’s Wound، این بازی میزبان یک آپدیت رایگان می‌شود که قرار است پایان مختلفی را به این بازی اضافه کند. همچنین این آپدیت صداپیشگی‌های جدیدی را نیز در خود جای داده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده