// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها»، فیلم فرعی هری‌ پاتر

کمپانی برادران وارنر ویدیو تبلیغاتی جدیدی را برای فیلم جانوارن شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) با تصاویری تازه منتشر کرده است. این فیلم در ماه نوامبر اکران خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هرچند مجموعه هری پاتر (Harry Potter) رسما در سال ۲۰۱۲ به پایان رسید با این حال، هنوز هم برای خداحافظی با دنیای جادویی جی‌.کی. رولینگ به نظر زود می‌رسد. اگر بخواهیم تئاتر و کتاب «فرزند طلسم شده» (Harry Potter and the Cursed Child) را فاکتور بگیریم، بدون شک فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» یا همان Fantastic Beasts and Where to Find Them یکی از مورد انتظارترین محصولات مورد انتظار طرفداران هری‌پاتر است که در آبان امسال برروی پرده نقره ای خواهد رفت.

اکنون برادران وارنر برای افزایش هرچه بیشتر انتظار طرفداران ویدیویی جدید را شامل تصاویری تازه از فیلم، در کنار سخنان جی.کی. رولینگ منتشر کرده است. شما می‌توانید این ویدیوی را در ادامه تماشا و دانلود کنید:

|

در این فیلم ادی ردمین، برنده اسکار در نقش نیوت اسکمندر، یک مجی ژئولوژیست (پژوهشگر جانوران جادویی) ایفای نقش می‌کند که با هدف مستندسازی اطلاعات جانواران جادویی در نیویورک دهه ۱۹۲۰ وارد ماجراجویی‌هایی می‌شود.

فیلم Fantastic Beasts اقتباسی سینمایی از رمان سال ۲۰۰۱ رولینگ محسوب می‌شود که وقایع آن ۷۰ سال قبل از هری‌پاتر روایت می‌شود. کارگردانی این فیلم برعهده دیوید یتس، کارگردان چهار قسمت آخر فیلم هری‌پاتر گذاشته شده است. در این فیلم فرعی مجموعه هری‌پاتر بازیگرانی شامل کالین فارل، کاترین واترسون، ازرا میلر و سامانتا مورتون به ایفای نقش می‌پردازند.

در ماه آبان ۱۳۹۴، ردمین در صحبتی با سایت کامینگ‌سون، دیوید یتس را شخصی فوق‌العاده قلمداد کرده بود که دارای شخصیتی مهربان در کنار زیرکی و احساس خودمانی بالا است. اون همچنین با اشاره به گلچین بازیگرانی فوق‌العاده توسط یتس از امیدواری خود در رابطه با موفقیت فیلم سخن گفته بود.

فیلم جانوران شگفت‌انگیز (Fantastic Beasts) در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۸ آبان ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده