نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

بازی های Pokémon Sun و Pokémon Moon برای نینتندو 3DS معرفی شدند

نینتندو در جریان یک رویداد مخصوص پوکمون، دو نسخه جدید از این سری بازی قدیمی را با نام‌های Pokemon Sun و Pokemon Moon معرفی کرد که اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول دستی نینتندو 3DS عرضه خواهند شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سری Pokemon یکی از قدیمی‌ترین آثار کمپانی Nintendo است که علاوه بر بازی‌های ویدیویی، انیمه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی آن نیز ساخته شده است. حال امروز (۷ اسفند) نینتندو همایشی مخصوص این سری محبوب برگزار و در جریان آن از دو نسخه جدید بازی برای کنسول دستی نینتندو 3DS رونمایی کرد. این بازی‌ها با نام Pokemon Moon و Pokemon Sun اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهند شد و برخلاف بسیاری از نسخه‌های پیشین این سری، عرضه آن‌ها محدود به ژاپن نبوده و با پشتیبانی از ۹ زبان در سراسر جهان عرضه خواهند شد.

به‌علاوه نینتندو خبر‌های خوشی هم برای طرفداران نسخه‌های قدیمی این سری ارائه کرد که بر اساس آن قرار است نسخه‌های Red، Blue و Yellow سری پوکمون به زودی بر روی فروشگاه کنسول نینتندو 3DS عرضه شوند و تمامی این بازی‌ها از سرویس مخصوص بانک پوکمون (Pokemon Bank) پشتیبانی خواهند کرد. این سرویس باعث می‌شود که گیمر‌ها تا زمان عرضه نسخه‌های Moon و Sun قسمت‌های قدیمی را بازی کرده و شخصیت خود را ارتقا دهند و در زمان عرضه نسخه‌های جدید، از همان شخصیت در بازی استفاده کنند.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی نسخه‌های جدید Pokemon را تماشا کنید:

|

منبع: TechnoBuffalo


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده