نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

راهنمای Fallout 4: آموزش پیوستن به انجمن Minutemen

پس از آموزش دادن نحوه پیوستن به سه گروه از انجمن‌های مختلف بازی فال‌اوت 4 در قسمت‌های قبلی مقالات آموزشی این بازی، در این قسمت هم مروری بر نحوه پیوستن به انجمن Minutemen خواهیم داشت که از قضا کار بسیار راحتی است. با زومجی همراه باشید.

پیوستن به انجمن Minutemen کار بسیار ساده‌ای است و بر‌خلاف انجمن‌هایی مثل Railroad یا Institute هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. با این حال افرادی که دوست دارند مسیر این گروه را ادامه دهند و آرمان‌های آن را دنبال کنند، بهتر است شناخت بیش‌تری از تاریخچه و فعالیت‌هایشان داشته باشند.

در بازی فال‌اوت 4 برای اولین بار با گروهی به نام Minutemen آشنا می‌شویم و در نسخه‌های پیشین بازی هیچ اشاره‌ای به این گروه نشده است. عمده شهرت Minutemen در منطقه Commonwealth به دلیل کمک‌هایی است که آن‌ها به مردم در دفاع از سرزمین‌هایشان کرده‌اند. یکی از این موارد مقاومت گروه Minutemen در برابر حمله سوپر-میوتانت‌ها به شهر Diamond City در سال ۲۱۸۰ بود که از آن به عنوان «نبرد دیاموند سیتی» یاد می‌شود. آخرین رهبر این گروه جنرال بِکِر بود که پس از مرگ وی به دلیل اختلافات داخلی اعضای Minutemen به چند دسته تقسیم شدند. پس از حمله گروه Gunner به شهر کوئینسی که محل اقامت این گروه بود،‌ افراد زیادی از این انجمن کشته شدند و فقط ۲۰ نفر آن‌ها زنده ماندند و با رهبری پِرِستون گاروی در بوستون به معنای واقعی کلمه آواره شدند!

مقالات منتشر شده تا به امروز

1
2
3
4
5
6
7
8

یکی از مزیت‌های گروه Minutemen این است که آن‌ها حالتی خنثی در برابر رفتار‌های شما با انجمن‌های دیگر دارند و خیلی کم به تصمیمات شما در انتخاب گروه‌ها واکنش نشان می‌دهند. همچنین پس از پیوستن به این گروه می‌توانید به نوعی رهبری آن‌ها را بر عهده داشته باشید و با ساخت و ساز پایگاه‌های مختلف در محیط‌های مناسب جمعیت آن‌ها را افزایش دهید. البته در نظر داشته باشید که به دلیل منفور بودن گروه Institute در بوستون، Minutemen‌ها هم حس خوبی نسبت به آن‌ها ندارند. همچنین یکی از جذاب‌ترین ماموریت‌هایی که در صورت عضویت در این گروه دریافت خواهید کرد، کوئست‌های مربوط به دفاع از پایگاه‌های مختلف گروه است که باید با همراهی دیگر اعضا در برابر حمله Raider‌ها یا سوپر میوتانت‌ها مقاومت کنید. این ماموریت‌ها امتیاز تجریه زیادی نصیب گیمر می‌کنند و باعث رشد سریع شخصیت وی می‌شوند.

پس از آشنایی با این گروه، نحوه پیوستن هر‌چند ساده آن را هم آموزش می‌دهیم. وقتی اولین بار از پناهگاه ۱۱۱ خارج می‌شوید، وارد شهری به نام Concord خواهید شد. با پیشروی در این شهر ساختمان موزه آزادی را خواهید دید که گروهی از Raider‌ها آن را محاصره کرده‌اند. حال از سر اختیار یا اجبار باید با این دشمنان مبارزه کنید و سپس پرستون از بالای ساختمان از شما درخواست می‌کند تا با برداشتن یک اسلحه لیزری که متلعق به یکی از اعضای گروه Minutemen است، دشمنان داخل موزه را نیز پاک‌سازی کنید.

پس از موفقیت در این امر، با پرستون گری ملاقات خواهید کرد که از شما برای دفاع در برابر موج بعدی حمله درخواست کمک می‌کند. سپس می‌توانید با رفتن به طبقه پایین موزه اولین Fusion Core خود را در بازی پیدا کنید و با استفاده از آن پاور آرمور موجود در طبقه فوقانی را راه‌اندازی کنید. همچنین از هلی‌کوپتر سقوط کرده هم می‌توانید یک مینی‌گان (Mini Gun) بردارید و دسته بعدی از Raider‌های مهاجم را شکست دهید. البته در بین دشمنان شما در این قسمت یک موجود جهش‌یافته به نام Deathclaw هم ظاهر می‌شود که شکست دادن آن در این مقطع زمانی کار دشواری است.

Preston_Garvey

به هر حال پس از شکست دادن تمامی دشمنان پرستون از شما می‌خواهد تا گروه اندک باقی‌مانده ازافرادش را تا رسیدن به منطقه امن (Sanctuary) همراهی کنید و پس از رسیدن به این منطقه می‌توانید به طور رسمی عضو گروه Minutemen شوید. همچنین Sanctuary اولین جایی است که می‌توان در آن ساخت و ساز کرد و آن را تبدیل به یک پایگاه امن کرد. مقصد نهایی گروه Minutemen هم باز‌پس گیری یک قلعه است که پیش از جنگ از آن به عنوان پایگاه خود استفاده می‌کردند و در صورتی که این گروه را برای همراهی انتخاب کنید، قادر به پس گرفتن این قلعه خواهید بود. همچنین با عضویت در Minutemen می‌توانید پرستون گاروی را به عنوان همراه خود انتخاب کنید.

اگر شما هم به این گروه ملحق شدید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

برای مطالعه همه مقاله‌های آموزشی Fallout 4 هم می‌توانید به صفحه اختصاصی این مقالات مراجعه کنید.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده