نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: آموزش FIFA 16 - ویژگی Trainer

یکی از ویژگی‌هایی که در بازی FIFA 16 شاهد اضافه شدن آن به این مجموعه بودیم، ویژگی Trainer بود. دایره‌ای سفید رنگ که حتما شما هم با در اولین دیدار خود با بازی، با آن رو‌به‌رو شده‌اید. در این بخش از سری ویدیو‌های آموزشی بازی FIFA 16، به این ویژگی خواهیم پرداخت.

وقتی برای اولین بار وارد بازی فیفا ۱۶ می‌شوید، در اولین دیدار خود بازی، با دایره سفید رنگ مواجه می‌شوید. این دایره سفید رنگ که Trainer نام دارد، به نوعی یک آموزش دهنده است که در موقعیت‌های مختلف، می‌تواند به شما بگوید که چه کارهایی می‌توانید با توپ انجام دهید یا چگونه می‌تواند توپ را از حریف بگیرید. یکی از سوال‌های اصلی مخاطبان این بازی، نحوه کارکرد و عملکرد این ویژگی و البته خصوصیات آن است. در این قسمت از سری ویدیو‌های آموزشی زومجی از بازی FIFA 16 به ویژگی Trainer و خصوصیات آن پرداختیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو آموزشی را تماشا کرده و از آن برای بهبود بخشیدن به نحوه بازی خود در بازی استفاده کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده همه ویدیو‌های آموزشی FIFA 16 به آدرسwww.zoomg.ir/topics/fifa-16-tutorials مراجعه کنید[/alert] در پایان جا داره تا از نادر امرایی برای برگردان فارسی این ویدیو تشکر کنم.

صداگذاری از زومجی بر اساس ویدیو‌های رسمی استودیو EA Sports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده