نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: آموزش FIFA 16 - دفاع حرفه‌ای

پیش از در اولین قسمت از سری آموزش‌های ویدیویی فیفا 16، از اهمیت دفاع کردن و پایه‌ و‌ اساس آن در بازی گفتیم. امروز در دومین قسمت از آموزش‌های فیفا ۱۶، به دفاع حرفه‌ای و تاکتیک‌های آن می‌پردازیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.
پیش از این و در اولین قسمت از سری آموزش‌های ویدیویی بازی FIFA 16، گفتیم که دفاع‌کردن یکی از رکن‌های اصلی پیروزی است که می‌توان با استفاده از چند ترفند ساده و انجام ندادن چند اشتباه جزیی، می‌توان تا حدودی دفاعی منسجم داشت اما دفاع‌کردن در فوتبال به همین موارد ختم نمی‌شود و می‌توان حرفه‌ای تر نیز در بازی دفاع کرد. اگر آموزش قسمت قبلی را تماشا نکردید، پیشنهاد زومجی این هست که پیش از تماشای این ویدیو، دفاع ساده را ببینید و سپس این ویدیو را تماشا کنید. با انجام دادن موارد گفته شده در این آموزش‌ها، می‌توانید خط دفاعی مستحکم‌تر داشته باشید و خیلی سخت شکست بخورید. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو آموزشی دعوت می‌کنیم:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده همه ویدیو‌های آموزشی FIFA 16 به آدرسwww.zoomg.ir/topics/fifa-16-tutorials مراجعه کنید[/alert] در پایان جا داره تا از نادر امرایی برای برگردان فارسی این ویدیو تشکر کنم.

صداگذاری از زومجی بر اساس ویدیو‌های رسمی استودیو EA Sports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده