// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۱

راهنمای تروفی و اچیومنت Rainbow Six Extraction

در جریان تروفی و اچیومنت‌های بازی Rainbow Six Extraction، کاربران باید دشمنان متعددی را از بین ببرند.

مدتی پیش بازی Rainbow Six Extraction روانه بازار شد. محصولی که با وجود ایده‌های جالب و جدید، مشکلاتی نظیر کمبود محتوا دارد و ساختار بازی هم به‌گونه‌ای است که باید با دوستان خود مشغول تجربه‌ی آن شوید. بااین‌حال، Rainbow Six Extraction با همه مشکلات خود می‌تواند یک تجربه سرگرم کننده را در اختیار شما و دستان‌تان قرار دهد.

دراین‌قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ بازی Rainbow Six Extraction رفته‌ایم تا کاربران بتوانند تمامی تروفی و اچیومنت‌های بازی را به‌راحتی کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۶ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: بیش از ۵۰ ساعت، البته به سطح توانایی شما و تیم‌تان هم بستگی دارد
  • تروفی و اچیومنت‌های آفلاین: ندارد
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۴۳ عدد و معادل ۱۳۲۰ امتیاز (۲۶ تروفی برنز، ۱۳ تروفی نقره، سه تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۴۲ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی در کسب تروفی و اچیومنت‌های بازی تأثیرگذار است؟ بله
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: حداقل باید ۲۰ مأموریت را در یک از چهار منطقه بازی کامل کنید، اما برای رسیدن به این مورد و کسب سایر تروفی و اچیومنت‌ها، باید به دفعات متعددی بازی را تجربه کنید

تروفی Platinum Performance

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

تروفی Slap Fight

توضیح: با ضربه Melee به سه عدد از دشمنان آسیب برسانید

بازیکنان با فشردن دکمه R3/R می‌توانند با ضربه Melee به دشمنان بازی آسیب برسانند. ضربات Melee به‌تنهایی برای ازبین‌بردن دشمنان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، اما برای هل دادن بعضی از دشمنان نظیر گرانت‌ها، کاربردی هستند تا وقت کافی برای ریلود اسلحه یا فرار داشته باشید.

تروفی Vertigo

توضیح: ۱۰۰ عدد از دشمنان را Stun کنید

کاربران به روش‌های مختلفی می‌توانند دشمنان را Stun کنند. برای مثال، مین Grzmot کاراکتر Ela، دشمنان را Stun می‌کند یا نارنجک Stun که تمامی اپراتورهای بازی قادر به استفاده از آن هستند.

تروفی Boom

توضیح: ۵۰ عدد از دشمنان را با استفاده از مهارت‌ها یا مواد منفجره بکشید

بعضی از اپراتورهای بازی دارای مهارت‌هایی هستند که به‌صورت مستقیم به دشمنان آسیب وارد می‌کند. بااین‌حال این دسته از اپراتورها آسیب بالایی را به دشمنان وارد نمی‌کنند. ازاین‌رو بهترین گزینه استفاده از تکنولوژی React و آیتم‌هایی است که جزو موارد انفجاری به حساب می‌آیند. برای مثال، Claymore، نارنجک فرگمنشن و نیترو سل گزینه‌های مناسبی برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده هستند.

تروفی Eagle Eye

توضیح: ۵۰ عدد از دشمنان را با تکنولوژی REACT اسکن کنید

آیتم‌های تکنولوژی REACT درواقع گجت‌ها و آیتم‌هایی هستند که تمامی اپراتورها با پیشروی در بازی و کسب امتیاز مورد نظر، می‌توانند آن‌ها را آزاد کرده و استفاده کنند. برای مثال، نارنجک اسکن و مین اسکن گزینه‌های مناسبی برای کسب این تروفی و اچیومنت هستند. همچنین می‌توانید از اپراتورهای لاین و الیبی هم استفاده کنید که مهارت آن‌ها، اسکن از محیط است.

تروفی Stayin’ Alive

توضیح: سه عدد از هم‌تیمی‌های خود را زنده کنید

زمانی‌که نوار سلامت شما یا هم‌تیمی‌های‌تان تمام می‌شود، در حالت ناک‌اوت یا به اصطلاح DBNO قرار گرفته و سایرین در مدت زمان مشخصی فرصت زنده کردن شما را دارند. حال سه بار هم‌تیمی‌های خود را زنده کنید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Keep ‘Em Comin’

توضیح: در یک دور از تجربه بازی پنج دشمن مختلف را بکشید

کاربران به‌راحتی این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد. زمانی‌که روی راحت‌ترین درجه سختی وارد بازی شوید، کشتن دشمنان آن‌چنان چالشی ندارد و مواردی مثل Nestها هم برای این تروفی و اچیومنت لحاظ می‌شوند.

تروفی Dissected

توضیح: ۵۰ عدد Nest را از بین ببرید

بازیکنان Nestها را در تمامی محیط‌های بازی پیدا خواهند کرد و می‌توانید از دور به آن‌ها شلیک کرده یا نزدیک رفته و با فشردن دکمه R3/R، یک ضربه تمام کننده را روی آن‌ها اعمال کنید.

تروفی Defused

توضیح: ۵۰ عدد بریچر یا بلوتر را از بین ببرید

بریچر و بلوتر دشمنانی هستند که چهار دست و پا روی زمین حرکت کرده و مخزن‌های سبز و قرمز رنگی روی کمر آن‌ها قرار گرفته است. فقط یادتان باشد که مخزن‌های این دسته از دشمنان، انفجاری است و در نزدیکی‌شان قرار نگیرید.

تروفی EeeeeeeeW

توضیح: ۷۵ عدد از اسلاجرها را ازطریق انفجار از بین ببرید

اسلاجرها موجودات قرمز رنگی هستند که به دیوارها یا سقف محیط‌ها چسبیده و با شلیک به آن‌ها، به قطعات کوچک‌تری تقسیم می‌شوند. حال باید ۷۵ عدد از این دشمنان را با نارنجک و گجت‌های انفجاری از بین ببرید که بهترین گزینه، نارنجک فرگمنتیشن است.

تروفی Clear ‘Em Out

توضیح: ۱۰۰ عدد از گرانت‌ها را از بین ببرید

گرانت‌ها عمومی‌ترین دشمنان شما در بازی بوده و در اکثر محیط‌ها با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. کشتن آن‌ها چالش خاصی ندارد و به‌راحتی از بین می‌روند.

تروفی Don’t Talk to Rangers

توضیح: ۱۵۰ عدد از تورمنتور و اسپایکرها را از بین ببرید

اسپایکرها گونه دیگری از دشمنانی هستند که به‌وفور در محیط‌های بازی قرار گرفته‌اند. این دسته از دشمنان ظاهری شبیه‌به گرانت‌ها داشته، اما به سمت شما میخ شلیک می‌کنند. این درحالی است که تورمنتورها را تنها در درجه سختی Caution Threat یا بالاتر مشاهده خواهید کرد. این دسته از دشمنان تقریبا بلند‌تر و لاغرتر از اسپایکرها هستند و به سمت شما مواد منفجره، شلیک می‌کنند.

تروفی Tidying Up

توضیح: ۳۰ عدد از Blinding Sporeها را بکشید

در طول تجربه خود، موجودات کوچک، زرد یا سبز رنگ و شبیه به توپ را می‌بینید که به دیوار چسبیده و اگر نزدیک شوید، به شما می‌چسبند و به مرور زمان از نوار سلامت‌تان کاسته خواهد شد. این دسته از دشمنان Blinding Spore نام داشته و باید ۳۰ عدد از آن‌ها را از بین ببرید.

تروفی No Hugs

توضیح: ۵۰ عدد روتر را بدون اینکه توسط آن‌ها گرفتار شوید، بکشید

روترها گونه‌ای از دشمنان هستند که با ضربه زدن روی زمین، یک موج را به سمت شما فرستاده و اگر به شما اثابت کند، برای چند ثانیه Stun خواهید شد.

تروفی Defeated

توضیح: پنج عدد از اسمشرها را با یک Takedown از بین ببرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت نیاز نیست که هر پنج اسمشر را با یک ضربه تمام کننده بکشید، بلکه باید پنج عدد از آن‌ها را با حرکت تمام کننده از بین ببرید. اسمشرها، دشمنانی هستند که جزو Elite Captureها به حساب آمده و در جریان درجه سختی Cautions Threat یا بالاتر، با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد. نقطه ضعف آن‌ها هم پشت کمرشان است که در همان نقطه می‌توانید ضربه تمام کننده را انجام دهید.

تروفی Regicide

توضیح: ۱۰ عدد Apexes را از بین ببرید

بازیکنان در محیط‌ها و سطوح بالای درجه سختی (در اینجا با نام Threat شناخته می‌شود) با Apexes روبه‌رو می‌شوند. از نظر ساختار، شباهت‌هایی به تورمنتورها دارند.

تروفی Reaper

توضیح: ۳۰ عدد سوور را بکشید

سوورها آن دسته از دشمنانی هستند که محیط را برای شکار کردن شما مین‌گذاری می‌کنند. از نظر ظاهر هم شباهت بسیاری به بلوترها و بریچرها دارند.

تروفی Adrenaline

توضیح: یکی از دشمنان را در حالی بکشید که روی زمین دراز کشیده‌اید

تروفی Dark Reflection

توضیح: یک پروتین را بکشید

پروتین‌ها گونه کمیابی از دشمنان هستند و تنها زمانی نمایان می‌شوند که مأموریت Singularity در آخرین مأموریت محیطی در اختیار شما قرار گرفته باشد.

تروفی Welcome Home

توضیح: یکی از اپراتورهای خود را نجات دهید

زمانی‌که در یک دور از بازی اوپراتور شما کشته شود، در حالت MIA قرار گرفته و اگر آن را نجات ندهید، در دور بعد باید مجددا به محیط مورد نظر برگشته و او را نجات دهید.

تروفی Unscathed

توضیح: یک دور از بازی را درحالی تمام کنید که نوار سلامت شما بالای ۸۰ درصد بوده و تمامی مأموریت‌ها را هم کامل کرده باشید

زمانی‌که وارد محیط می‌شوید، سه مأموریت برای شما درنظر گرفته شده و باید هر سه را درحالتی تمام کنید که نوار سلامت‌تان، بالای ۸۰ درصد است.

تروفی Big City Calling

توضیح: ۲۰ مأموریت را در نیویورک کامل کنید

نیویورک اولین محیط و منطقه اصلی بازی است که شامل سه محیط متفاوت شده و باید ۲۰ مأموریت مختلف را در آن کامل کنید.

تروفی Fresco Bound

توضیح: ۲۰ مأموریت را در سن فرانسیسکو کامل کنید

سن فرانسیسکو دومین محیط و منطقه اصلی بازی است که شامل سه محیط متفاوت شده و باید ۲۰ مأموریت مختلف را در آن کامل کنید.

تروفی To the North

توضیح: ۲۰ مأموریت را در آلاسکا کامل کنید

آلاسکا سومین محیط و منطقه اصلی بازی است که شامل سه محیط متفاوت شده و باید ۲۰ مأموریت مختلف را در آن کامل کنید.

تروفی Consequential

توضیح: ۲۰ مأموریت را در Truth or Consequences کامل کنید

Truth or Consequences چهارمین و آخرین محیط و منطقه اصلی بازی است که شامل سه محیط متفاوت شده و باید ۲۰ مأموریت مختلف را در آن کامل کنید.

تروفی Unflinching

توضیح: ۱۵ مأموریت را در سومین زیرمجموعه یک محیط کامل کنید، آن هم درحالی‌که اصلا در شرایط DBNO قرار نگیرید

DBNO شرایطی است که در جریان آن بازیکن پس از اینکه نوار سلامت خود را به‌صورت کامل از دست می‌دهد، ناک اوت شده و یکی دیگر از بازیکنان باید او را زنده کند. حال سومین زیرمجموعه هم سومین بخش از محیطی است که برای تجربه بازی وارد آن شده‌اید.

تروفی To Do

توضیح: پنج مأموریت مختلف را کامل کنید

درکل ۹ نوع مأموریت متفاوت برای بازیکنان در بازی Rainbow Six Extraction درنظر گرفته شده و مدام به‌صورت تصادقی تکرار می‌شوند. حال زمانی‌که پنج نوع از مأموریت‌های درنظر گرفته شده را کامل کردید، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

تروفی High Score

توضیح: در یک دور از بازی، ۵۵ هزار امتیاز را کسب کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، حتما باید بازی را در حالت Maelstrom Protocol تجربه کنید که حالت رنکد بازی به حساب می‌آید. دراینجا، یک دور از تجربه شما پس از رسیدن به سومین زیرمجموعه تمام نمی‌شود و مدام وارد مناطق بیشتر می‌شوید تا XP بیشتری را کسب کنید. دراین‌میان اشاره کنم که حالت رنکد بازی را نمی‌توانید تک‌نفره انجام دهید و حتما باید ازطریق سیستم مچ‌میکینگ بازی با دونفر دیگر مشغول تجربه بازی شوید.

تروفی Specialist

توضیح: به‌واسطه کامل کردن پنج اساینمنت یا Crisis، مقدار ۳۰ هزار امتیاز را کسب کنید

اساینمنت‌ها حالت‌های مخصوصی هستند که به‌صورت هفتگی در دسترس بازیکنان قرار گرفته و هرکدام از آن‌ها با ساختاری متفاوت ارائه می‌شوند. همچنین درجه سختی این حالت‌ها بالا بوده و فقط با سایر بازیکنان قادر به تجربه‌شان هستید. ازطرفی، Crisis هم گونه‌ای دیگر از حالت‌های هفتگی است که هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است.

تروفی Mission Probable

توضیح: یک دور از تجربه بازی را درحالتی کامل کنید که هر سه مأموریت را انجام داده و هیچ یک از بازیکنان در شرایط MIA قرار نگرفته باشند

بهترین راه برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، تجربه بازی روی درجه سختی آسان بازی است. حال زمانی‌که وارد بازی شدید، هر سه مأموریت درنظر گرفته شده در سه منطقه محیط را انجام داده و بدون اینکه خودتان یا یکی از هم‌تیمی‌ها کشته شود، مرحله را کامل کنید. اگر در شرایط DBNO قرار گرفتید، باید سریعا زنده شوید، درغیراین‌صورت در شرایط MIA قرار گرفته و مجددا باید برای این تروفی و اچیومنت تلاش کنید.

تروفی Out with the Boys

توضیح: تمامی مأموریت‌های درنظر گرفته در یک دور از تجربه بازی را با کاراکترهای مرد کامل کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، هر سه بازیکن باید از اپراتورهای مرد استفاده و هر سه مأموریت درنظر گرفته شده در یک دور از تجربه بازی بازی را کامل کنند.

تروفی Girl’s Night

توضیح: تمامی مأموریت‌های درنظر گرفته در یک دور از تجربه بازی را با کاراکترهای زن کامل کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، هر سه بازیکن باید از اپراتورهای زن استفاده و هر سه مأموریت درنظر گرفته شده در یک دور از تجربه بازی بازی را کامل کنند.

تروفی Bigger Kahuma

توضیح: پنج دور از تجربه بازی را با موفقیت و با کامل کردن تمامی مأموریت‌ها درحالی تمام کنید که اپراتور شما حداقل به سطح ۱۰ رسیده باشد

برای کسب این تروفی و اچیومنت ابتدا باید یکی از اپراتورهای خود را به سطح ۱۰ برسانید. سپس پنج دور بازی را تجربه و هر سه مأموریت را هم کامل انجام دهید.

تروفی Curiouser

توضیح: با یک Point of Interest تعامل داشته باشید

توضیحات تروفی و اچیومنت Encyclopedia را مطالعه کنید.

تروفی Fieldwork

توضیح: با پنج Point of Interest تعامل داشته باشید

توضیحات تروفی و اچیومنت Encyclopedia را مطالعه کنید.

تروفی Encyclopedia

توضیح: با ۱۰۰ عدد Point of Interest تعامل داشته باشید

اصلی‌ترین نکته این است که حتما باید بازی را به‌صورت تک‌نفره تجربه کنید تا Point of Interestها را مشاهده کنید. برای فهمیدن محل دقیق آن‌ها هم تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

تروفی It’s All Connected

توضیح: آخرین Study Description هر منطقه را بخوانید

زمانی‌که در حال انجام سه مأموریت اصلی هستید، یک سری Study Description هم وجود دارد که با کامل کردن آن‌ها، Research Studyهای مختلفی را کامل خواهید کرد.

تروفی Major Flex

توضیح: پس از کامل کردن تمامی Research Studyها در یک دور از تجربه بازی، از مرحله خارج شوید

تروفی Not Afraid of Goo

توضیح: در یک دور از تجربه بازی، یک اسپراول را با React لیزر از بین ببرید

بازیکنان ری‌اکت لیزر که یکی از گجت‌های بازی است، در جریان رسیدن به مایل‌استون ۲۵ آزاد خواهند کرد.

تروفی Gun Nut

توضیح: ۱۴ عدد Attachment سلاح را کسب کنید

تروفی Charmed

توضیح: یک چارم لجندری را کسب کنید

بازیکنان با کامل کردن Research Studyها می‌توانند به آیتم‌های تزئینی از جمله چارم Smashing Succes دسترسی پیدا خواهند کرد.

تروفی Spiffy

توضیح: یک لباس را برای ۹ اپراتور مختلف آزاد کنید

بازیکنان با ارتقای سطح اپراتورهای خود، سطح آن‌ها را افزایش خواهند داد. درنتیجه به بعضی از آیتم‌های تزئینی اپراتورهای خود از جمله لباس‌های جدید دسترسی پیدا می‌کنند.

تروفی Proud Papa

توضیح: از Headgear برای ۱۸ اپراتور سطح ۱۰ خود استفاده کنید

همانند لباس‌ها، Headgearها هم آیتم‌های تزئینی بوده و با ارتقای سطح در دسترس قرار می‌گیرند.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده