// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای تروفی و اچیومنت های FIFA 20

تروفی و اچیومنت‌های بازی FIFA 20 به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازیکنان باید وقت و حوصله زیادی را صرف حالت‌هایی نظیر آلتیمیت تیم کنند.

الکترونیک آرتز وعده داده بود که در FIFA 20 شاهد بخش کریر متفاوت و بهبودهایی در سایر بخش‌های بازی هستیم، اما همچنان مشاهده می‌کنیم که این بخش‌ها تغییری نکرده‌اند. همچنین پرداخت‌های درون برنامه‌ای تاثیر مستقیمی روی بخش آلتیمیت تیم دارد. بااین‌حال فیفا 20 به‌واسطه اضافه کردن مکانیسم‌های جدیدی در گیم‌پلی نظیر سیستم جدید دفاع کردن، یک تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌تری را نسبت‌به گذشته ارائه کرده است. بازیکنان در این نسخه برای کسب نتایج رضایت بخش، باید مهارت‌های فردی خود را به‌نمایش بگذارند. در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ بازی فیفا 20 رفته‌ایم تا کاربران بتوانند به‌سادگی تروفی و اچیومنت‌های بازی را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۶ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۷۰ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۳۲ عدد و معادل ۱۲۳۰ امتیاز (۱۲ تروفی برنز، ۱۴ تروفی نقره، پنج تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۳۱ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: تمام تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: داستان حالت ولتا را کامل کنید

ولتا نام حالت خیابانی بازی فیفا 20 است که یک بخش داستانی هم دارد. بخش داستانی ولتا شباهت بسیار زیادی به حالت Journey نسخه‌های پیشین دارد. با این تفاوت که کاربران می‌توانند کاراکتر خود را با همان ابزارهای حالت پرو کلاب به‌صورت کامل شخصی‌سازی کنند. برای کامل کردن بخش داستانی ولتا و مشاهده‌ی میان‌پرده‌ی پایانی، باید قهرمان مسابقات Volta World Championship شوید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: رتبه یا سطح بازیکن (آواتار) خود در حالت ولتا را به حداکثر برسانید

زمانی‌که حالت داستانی ولتا را تمام می‌کنید، کاراکتر شما دارای سطح ۷۵ است. در ادامه برای انجام بازی‌های بیشتر می‌توانید به‌سراغ ولتا تور بروید و بازی‌های مختلفی را برای تیم خود انجام دهید. تروفی و اچیومنت Only Me را می‌توان یکی از زمان‌برترین تروفی و اچیومنت‌های FIFA 20 دانست، زیرا برای رسیدن به آخرین سطح باید نزدیک به ۶۰۰ مسابقه مختلف را انجام دهید. یادتان باشد که سعی کنید حتما برنده شوید تا امتیاز بیشتری را کسب کنید. دراین‌میان اشاره کنم که اگر یک مدافع بسازید، سریع‌تر می‌توانید تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید، زیرا آخرین سطح کلی مدافع ۸۱ است.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: پنج افسانه را در Volta Football کسب کنید

در جریان بخش داستانی ولتا با بازیکنان افسانه‌ای روبه‌رو می‌شوید که باید بازی رودررویی را که انجام می‌دهید، برنده شوید. با برنده شدن تمامی بازی‌ها، این تروفی و اچیومنت را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد. محل و نام بازیکن‌های افسانه‌ای هم در جدول زیر قرار داده شده است.

اسم بازیکنقارهکشور
کوتارو توکوداآسیاتوکیو
راکی هِهاکایجااروپاآمستردام
ادوارد ون گیلزآمریکا شمالینیویورک
جیسون کوئزاداآمریکا جنوبیبوئینس آیرس
ایسی هیتمنآمریکا جنوبیریو دو ژانیرو

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: یک ضربه ایستگاهی را گل کنید

در حالت عادی کسب این تروفی و اچیومنت شاید کمی دشوار باشد، اما به‌واسطه یکی از دوستان یا شروع یک بازی دونفره، کسب Sharpshooter بسیار ساده می‌شود. تنها کافی است یک بازی دونفره را شروع کنید و پشت محوطه جریمه یک خطا به‌نفع خود بگیرید. سپس در جریان ضربه ایستگاهی، دروازه‌بان کنترلر دوم را از دروازه خارج کنید. در انتها ضربه ایستگاهی را وارد دروازه کنید تا تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: تمامی بازی‌های توانایی چندنفره (Multiplayer Skill Games) را کامل کنید

زمانی‌‌که با یکی از دوستان خود یا به‌صورت دونفره یک بازی را شروع می‌کنید، قبل از آغاز بازی یک سری چالش برای شما درنظر گرفته شده است که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت کوآپ کامل کنید. همچنین بعضی از آن‌ها شما را روبه‌روی نفر دوم قرار می‌دهد. در مجموع ۱۰ چالش برای شما درنظر گرفته شده است که به مرور زمان باید آن‌ها را کسب کنید. دراین‌میان اشاره کنم که به هیچ‌وجه در جریان انجام چالش‌ها، دکمه Option کنترلر خود را فشار ندهید، وگرنه بازی آغاز می‌شود و چالش را از دست می‌دهید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: یک ضربه پنالتی را گل کنید

بعضی از تروفی و اچیومنت‌های فیفا 20 به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که ازطریق یک کنترلر دوم و بازی دونفره می‌توانید آن‌ها را کسب کنید. برای دریافت این تروفی و اچیومنت هم کافی است یک بازی دونفره را شروع کنید و وارد محوطه جریمه شوید. سپس ازطریق کنترلر دوم روی بازیکن خود خطا کنید تا یک پنالتی نصیب شما شود. در انتها پنالتی را گل کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: ازطریق یک پرفکت شوت، گل بزنید

در طول بازی و پس از اینکه دکمه شوت را فشار دادید، بازه زمانی مشخصی قبل از شوت زدن به‌وجود می‌آید که طی آن می‌توانید یک بار دیگر دکمه شوت را فشار دهید. اگر زمان‌بندی شما درست باشد، یک شوت دقیق را به سمت دروازه شلیک خواهید کرد که احتمال گل شدن آن بسیار زیاد است. به این نوع شوت‌، پرفکت شوت گفته می‌شود. البته به این مورد هم توجه داشته باشید که اگر زمان‌بندی شما مناسب نباشد، ضربه دقت پایینی خواهد داشت. اگر ازطریق یک پرفکت شوت گل بزنید، تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: در بخش Squad Battles حالت آلتیمیت تیم، یک بازی را برنده شوید

Squad Battleها مسابقاتی با هوش مصنوعی در آلتیمیت تیم هستند. برای کسب این تروفی و اچیومنت تنها کافی است یکی از مسابقات این بخش را برنده شوید. پیشنهاد می‌کنم به‌سراغ تیمی بروید که درجه سختی بالایی نداشته باشد.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: در حالت آلتیمیت تیم با در اختیار گرفتن تم استادیوم یا یک TIFO، استادیوم خود را شخصی‌سازی کنید

برای استفاده از یک TIFO یا تم استادیم، وارد بخش Active Squad شوید. در ادامه دکمه R1/RB را فشار دهید تا منوی شخصی‌سازی انتخاب شود. در اینجا می‌توانید تیم خود را در بخش‌های مختلفی شخصی‌سازی کنید. اگر تم استادیوم را انتخاب کنید، می‌توانید از یکی از سه‌رنگ آبی، قرمز و سبز استفاده کنید و تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: یک بازی دوستانه فیفا آلتیمیت تیم را در حالی انجام دهید که از قوانین House Rule استفاده کنید

بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را به‌صورت آنلاین یا علیه هوش‌مصنوعی در حالت آلتیمیت تیم کسب کنند. ازطریق منوی Play وارد بخش بازی‌های دوستانه (Friendlies) شوید و یکی از سه‌گزینه موجود را برای حریف خود انتخاب کنید؛ پیشنهاد می‌کنم که Couch Play را انتخاب کنید. در این حالت با هوش‌مصنوعی مسابقه می‌دهید. در ادامه House Rules را انتخاب کنید. House Rules درواقع حالتی است که می‌توانید قوانین آن را دستکاری کنید، برای مثال وارد بازی شوید که پس از به‌ثمر رسیدن یک گل، تمام می‌شود.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: در بخش Division Rivals فیفا آلتیمیت تیم، یک بازی را در دیویژن 4 انجام دهید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید در بخش رایولز، در دیویژن ۴ حضور داشته باشید. پس از اینکه به دیویژن ۴ رسیدید، یک بازی را انجام دهید تا تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: از یک بازیکن برای ۲۰۰ بازی در تیم آلتیمیت تیم خودتان استفاده کنید

یکی دیگر از تروفی و اچیومنت‌های زمان‌بر که نیازمند وقت و حوصله بسیار است. تنها کافی است یکی از بازیکنان را ۲۰۰ بازی مختلف در تیم خود قرار دهید. برای مثال اگر کارت مسی را خریداری می‌کنید، وی را در ۲۰۰ بازی مختلف بازی دهید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: سطح گلد ۳ را در بخش Squad Battles حالت آلتیمیت تیم کسب کنید

زمانی‌که مسابقات Squad Battle را انجام می‌دهید، امتیاز کسب می‌کنید که این امتیاز‌ها باعث می‌شود تا جایگاه نهایی شما در پایان هفته مشخص شود. زمانی‌که بتوانید خود را به گلد ۳ برسانید، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: در حالت آلتیمیت تیم، تاکتیک شخصی‌سازی شده خود را بسازید

تنها کافی است وارد بخش Squads و در ادامه Active Squad شوید. سپس با L2/LB قسمت Squad Actions را باز کنید. در انتها تاکتیک‌های شخصی‌سازی شده (Custom Tactics) را انتخاب کنید و تغییرات خود را اعمال کرده و آن را ذخیره کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: اولین صلاحیت خود برای حضور در Champions Weekend League فیفا آلتیمیت تیم را کسب کنید

برای اینکه صلاحیت حضور در Champions Weekend League فیفا آلتیمیت تیم را کسب کنید باید امتیاز چمپیونز تیم خود را به ۲۰۰۰ برسانید. ازطرفی با کسب پیروزی در مسابقات دیویژن رایولز می‌توانید امتیاز کسب کنید که باتوجه‌به به دیویژنی که در آن هستید، امتیاز کسب شده شما متفاوت خواهد بود. راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: ۱۰ SBC را حالت فیفا آلتیمیت تیم را کامل کنید

چالش‌های Squad Building بخشی از حالت آلتیمیت تیم به‌حساب می‌آیند که در جریان آن شما باید ترکیبی از بازیکنان بسازید که تمام پیش‌نیاز‌های آن چالش رعایت شود. دراین‌میان اشاره کنم که بازیکنانی که برای Squad Building Challenges انتخاب می‌شوند، پس از آن به‌صورت کامل از تیم شما حذف می‌شوند. می‌توانید از بازیکنانی که نیازی به آن‌ها ندارید، برای کامل کردن این دسته از چالش‌ها استفاده کنید. دراین‌میان اشاره کنم که چالش‌هایی که با برنامه Companion فیفا کامل می‌شوند، برای این تروفی و اچیومنت حساب نخواهند شد.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: پاداش Objective Group در حالت فیفا آلتیمیت تیم را کسب کنید

پس از کامل کردن چالش‌های گروه Let’s Get Started و Let’s Move Forward می‌توانند وارد بخش Seasons Objectives شوند و در قسمت Foundations، پاداش مربوط به Training SBC 1 را کسب کنند. پس از کسب این جایزه، تروفی و اچیومنت مربوطه را دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: یک پاداش فصلی را در فیفا آلتیمیت تیم کسب کنید

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: در دیویژن رایولز حالت آلتیمیت تیم، به Rank 3 برسید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، کافی است در دیویژنی که هستید به Rank 3 یا بالاتر برسید

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: ازطریق بخش Kick-off سه بازی ولتا فوتبال را درحالی انجام دهید که از چینش ترکیبی متفاوتی استفاده می‌کنید

تنها کافی است ازطریق بخش Kick-off وارد بخش ولتا فوتبال و در ادامه Volta Single Match شوید و یکی از حالت‌های مدنظر خود را انتخاب کنید. یادتان باشد که برای کسب این تروفی و اچیومنت نیازی نیست که ترکیب خود را تغییر دهید، بلکه باید از نظر تعدادی، تیم خود را تغییر دهید. به‌عبارتی یک بازی را در حالت سه‌به‌سه، یک بازی در حالت چهاربه‌چهار و بازی آخر را هم در حالت پنج‌به‌پنج انجام دهید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: یک بازی Mystery Ball یا King of the Hill را برنده شوید

دو حالت Mystery Ball و King of the Hill جزو حالت‌های بازی دوستانه هستند که تنها ازطریق بخش آلتیمیت تیم، پرو کلاب و Kick-Off می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: تمامی ویژگی‌های یک شاخه از درخت مهارت‌ها را کسب کنید

بازیکنان ازطریق حالت پروکلاب به‌راحتی می‌توانند این تروفی و اچیومنت را کسب کنند. تنها کافی است بازی‌های مختلفی را انجام دهید و امتیاز برای خرید مهارت‌های بازی را کسب کنید. البته با ساخت کاراکتر خود در پروکلاب ۱۵ امتیاز دارید که از بخش My Pro و سپس Player Growth می‌توانید مهارت‌های مدنظر خود را انتخاب کنید. سریع‌ترین مسیر این است که از شاخه Passing، به‌سراغ ستونی بروید که کمترین تعداد مهارت‌ها در آن قرار دارد.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: اولین بازی فصلی لیگ خود را در پروکلاب برنده شوید

تنها نکته‌ای که باید توجه داشته باشید، این است که حتما نوع بازی خود را در حالت پروکلاب روی League Match قرار دهید و سپس وارد بازی شوید. با اولین برد خود در اولین بازی فصل، می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: یک Cup House Rules را در حالت پروکلاب بازی و کامل کنید

ابتدا باید وارد پروکلاب شوید و سپس حالت بازی را روی Cup بگذارید. این دسته از مسابقات زمانی هستند و هر Cup را تنها طی ۲۴ ساعت فرصت دارید که کامل کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: یک Specialty را در حالت پروکلاب آزاد کنید

بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را با تروفی و اچیومنت Wise Choice ترکیب کنند. از شاخه Passing به‌سراغ رشته مهارت‌هایی بروید که دارای مهارتی هستند که کنار اسم‌ آن‌ها از Specialty استفاده شده است.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: در مصاحبه قبل از آغاز بازی و بعد از پایان بازی شرکت کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید ازطریق Career Mode، وارد حالت Manager Career شوید. سپس در جریان پشت سر گذاشتن لیگ، بعضی وقت‌ها در سمت راست شاخه Central گزینه Attend Press Conference را مشاهده می‌کنید. با شرکت در مصاحبه خبری قبل از بازی، باید مسابقه مورد نظر را بدون استفاده از حالت شبیه‌سازی، کامل کنید و در انتها در مصاحبه پس از بازی هم شرکت کنید تا این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: در مصاحبه خبری خود از تمامی واکنش‌های موجود استفاده کنید

در طول مصاحبه خبری خود در بخش کریر، سؤال‌های مختلفی از شما پرسیده می‌شود و می‌توانید با واکنش‌های مختلف، به این سؤال‌ها جواب دهید. زمانی‌که ازطریق آنالوگ سمت چپ یکی از واکنش‌ها را انتخاب کنید، یک علامت را مشاهده می‌کنید که بیان‌گر دسته‌بندی مربوط‌به واکنش‌های بازی است. برای مثال علامت دست دادن مربوط‌به واکنش‌های آرام و خونسرد می‌شود. در مجموع چهار دسته‌بندی وجود دارد که برای هر سؤال تنها سه واکنش را مشاهده می‌کنید. همچنین در هر دور از مصاحبه خبری هم تنها سه سؤال از شما پرسیده می‌شود و باید حواس خود را جمع کنید تا از واکنش‌هایی که در دسته‌بندی‌های تکراری قرار دارند، استفاده نکنید. معمولا بازیکنان در جریان دو نشست خبری متفاوت، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: در سه بازی مختلف از سه لباس متفاوت استفاده کنید

زمانی‌که در حالت Career Mode هستید و در نقش مربی باشگاه ظاهر شده‌اید، باید از سه لباس مختلف در سه بازی استفاده کنید. تنها کافی است قبل از شروع هر بازی وارد بخش Edit Manager شوید و از قسمت Outfits، لباس‌های متفاوتی را در هر بازی استفاده کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را برنده شوید

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: فینال مسابقات لیگ اروپا را برنده شوید

راهنمای تروفی فیفا ۲۰

توضیح: ازطریق تیم بانوان یک بازی را انجام دهید.

برای کسب این تروفی و اچیومنت تنها کافی است وارد بخش Kick-Off و سپس Classic Match شوید و یک تیم بانوان را انتخاب کنید.


منبع PSN Profiles
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده