Rage 2 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که بازیکنان به‌سادگی می‌توانند تروفی و اچیومنت‌های آن را کسب کنند و فاقد نیاز به جمع‌آوری آیتم‌های متعدد است.

مقاله‌های مرتبط:

مدتی پیش بازی Rage 2 عرضه شد تا به وعده‌های خود عمل کند، اما این بازی درنهایت یک اثر اکشن با گان‌پلی هیجان‌انگیز و با کیفیت است. از نظر محتوا، طراحی دشمنان و مراحل، ریج 2 در سطح پایینی قرار دارد و به هیچ‌وجه نتوانسته است مخاطبان خود را در این بخش راضی نگه دارد. در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ Rage 2 رفته‌ایم تا کاربران و هواداران این بازی بتوانند به‌سادگی تروفی و اچیومنت‌های این بازی را کسب کنند. ساختار تروفی و اچیومنت‌های این بازی به‌نحوی است که روی آسان‌ترین درجه سختی، می‌توانید تمامی آن‌ها را کسب کنید.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۳ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا بازی را پلاتینیوم کنید: ۲۰ الی ۴۰ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۴۴ عدد و معادل ۱۲۳۰ امتیاز (۲۴ تروفی برنز، ۱۷ تروفی نقره، دو تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۴۳ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: The Bigger They Are یکی از تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارد و ظاهرا باید تعداد بیشتری از Crusherهای بازی را بکشید. همچنین منوی نمایش آمار و ارقام پیشرفت‌های شما در بازی هم گلیچ دارد و امکان دارد پیشرفت‌های بازیکنان را به‌درستی نشان ندهد.
  • آیا درجه سختی روی تروفی و اچیومنت‌های بازی تاثیر گذار است؟ خیر، می‌توانید روی آسان‌ترین درجه سختی، بازی را کامل کنید
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را کامل کنید: یک دور

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: ازطریق سلاح اسالت رایفل، پنج نفر را پشت سر هم و بدون ریلود کردن اسلحه، بکشید

یکی از‌ آسان‌ترین تروفی و اچیومنت‌های بازی که پس از دریافت سلاح اسالت رایفل و پس از استفاده از لباس رنجر، می‌توانید آن را کسب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: با سلاح اسالت رایفل، در مدت زمان ۱۶ ثانیه ۷۰ گلوله شلیک کنید

تنها کافی است پس از دریافت سلاح اسالت رایفل، از داشتن ۷۰ گلوله مطمئن شوید و ماشه را فشار دهید تا زمانی‌که این ۷۰ گلوله شلیک شوند.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: ازطریق اسلاگ شات سلاح شاتگان، یکی از دشمنان در حال پرواز را بکشید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، ابتدا باید سلاح کامبت شاتگان را در جریان مرحله بلک‌اوت کسب کنید. زمانی‌که این سلاح را کسب کردید، یک بخش آموزشی برای شما در نظر گرفته می‌شود که نحوه شلیک با سلاح کامبت شاتگان را به شما آموزش می‌دهد. حال تنها کافی است یکی از دشمنانی که در هوا قرار دارند را ازطریق شلیک ثانویه این سلاح از بین ببرید. برای ساده‌تر شدن کار، در پایان مرحله بلک‌اوت، زمانی‌که وارد اتاق سوییچ‌ها شدید، می‌توانید این تروفی و اچیومنت را به‌سادگی کسب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: ازطریق یک شلیک اسلحه هایپر کنون، دو نفر را به‌صورت همزمان از بین ببرید.

بازیکنان ازطریق Greenhaven Ark واقع در منطقه The Wilds، می‌توانند سلاح هایپر کنون را به‌دست بیاورند. این سلاح یک پرتو نوری بسیار قوی را شلیک می‌کند که می‌توانید چند دشمن را به‌صورت همزمان از بین ببرید. پس از کسب این اسلحه، مسیری را که بازی برای‌تان در نظر گرفته است، ادامه دهید تا به گروهی از جهش یافته‌ها برسید. تنها کافی است آن‌ها را درکنار یکدیگر قرار بدهید و سپس از سلاح ذکر شده استفاده کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: ۲۰۰ نفر را با استفاده از راکت لانچر منفجر کنید

در این تروفی و اچیومنت پس از کسب راکت لانچر (پیدا کردن Strongbox Ark واقع در منطقه Torn Plains)، باید ۲۰۰ نفر را بکشید. بهترین راه این است که در نبردهای شلوغ و دیوانه‌وار، از این سلاح استفاده کنید تا پروسه رسیدن مقدار ذکر شده سریع‌تر پیش برود.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: درصد افزاینده Overdrive خود را به‌رقم ۱۰ برسانید

زمانی‌که دشمنان را در بازه زمانی‌های بسیار کوتاه می‌کشید، شاهد اضافه شدن رقم افزاینده Overdrive خودتان هستید. حال درصد افزاینده این بخش هرقدر که بیشتر شود، قدرت مهارت‌های شما هم افزایش پیدا می‌کند و دشمنان هم Feltrite بیشتری را دراپ می‌کنند. البته دراین‌میان اشاره کنم که باید ارتقای Unlocked Overdrive Multiplier را از شاخه Basic خریداری کرده باشید. در طول بازی به‌دفعات زیادی با گروهی از دشمنان مواجه می‌شوید که بیش از ۱۰ نفر هستند. سعی کنید در کمترین زمان ممکن آن‌ها را از بین ببرید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: از Dash Strike استفاده کنید و ۱۰ نفر را بکشید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، ابتدا ارتقای Dash Strike را خریداری کنید. دومین ارتقا از مهارت Dash به‌شما اجازه می‌دهد تا یک لگد را به دشمن مورد نظر وارد کنید. تنها کافی است از Dash Strike روی جهش یافته‌های ضعیف بازی استفاده کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: از Slam استفاده کنید و ۵۰ دشمن را از بین ببرید

Slam را می‌توان یکی از مهارت‌های کاربردی بازیکنان در بازی Rage 2 دانست که آن را در خط داستانی بازی کسب خواهید کرد. حال ۵۰ نفر را ازطریق Slam از بین ببرید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: زمانی‌که تمام نوار سلامت خود را بازیابی کردید، در مدت زمان ۱۰ ثانیه سه نفر را بکشید

به‌سمت Canyon Cove Ark واقع در منطقه Broken Tract بروید. سپس به‌جنوب شرقی شهر Gunbarrel بروید تا بتوانید مهارت Defibrillation را خریداری کنید. این مهارت یک شوک الکتریکی را در دسترس شما قرار می‌دهد که ۲۵ درصد نوار سلامت‌تان را بازیابی می‌کند. در ادامه مهارت Reshock 1&2 را هم خریداری کنید که استفاده از چهار شوک الکتریکی را در دسترس‌تان قرار می‌دهد. تنها کافی است در طول نبرد تمامی نوار سلامت خود را از دست بدهید و در ادامه از مهارت Defibrillation و چهار شوکی که در اختیارتان قرار داده شده است، استفاده کنید. در ادامه سه نفر را در مدت زمان ۱۰ ثانیه بکشید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: ازطریق وینگ استیک، ۱۰۰ نفر را هدشات کنید

وینگ‌ استیک یکی از گجت‌هایی است که از نسخه پیشی در بازی ریج ۲ قرار داده شده است. تنها کافی است ۱۰۰ نفر را با این گجت هدشات کنید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را دریافت کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: یکی از دشمنان بازی را ازطریق Turret Drone از بین ببرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت ابتدا باید تمامی طرح‌های ارتقای Turret Drone را دریافت کنید که ازطریق فروشنده‌های جهان بازی، می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. به‌عبارتی به‌سراغ فروشنده‌های واقع در Dreadwood، Lagooney و Oasis بروید تا سه طرح را خریداری کنید. طرح چهارم هم ازطریق معامله‌کننده در حال سفر بازی در دسترس شما قرار می‌گیرد. این شخص در نقشه بازی مدام در حال رانندگی و گشت‌وگذار است. پس از کسب Turret Drone، تنها کافی است آن را به سمت یکی از دشمنان بازی پرتاب کرده و به آن شلیک کنید تا منفجر شود.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: ۱۳ عدد از دشمنان را در حالی از بین ببرید که از زیپلاین استفاده می‌کنید

زیپلاین‌ها در نقاط مختلف نقشه بازی از جمله Bandit Denها قرار گرفته‌اند. یکی از Bandit Denهایی که بازیکنان به‌راحتی می‌توانند در آن‌جا این تروفی و اچیومنت را کسب کنند، Hard Top واقع در منطقه Twisting Canyons است.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: هفت Abadon Mutant Crusher را از بین ببرید

در جهان Rage 2 تنها هفت کراشر تعبیه شده است که برای این تروفی و اچیومنت، حتما باید تمامی آن‌ها را از بین ببرید. همچنین The Bigger They Are، دارای گلیچ است. یکی از کراشرها را در جریان مرحله Wasteland Celebrity ازبین خواهید برد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط‌به محل ۶ کراشر بعدی را هم مشاهده کنید. از آن‌جایی که این تروفی و اچیومنت گلیچ دارد، پیشنهاد می‌کنم قبل از رفتن به سراغ ۶ کراشر بعدی، یک نسخه پشتیبان از فایل‌های ذخیره‌ای خود تهیه کنید. همچنین کراشر منطقه D را با وسیله نقلیه فونیکس نابود کنید، تا یکی دیگر از تروفی و اچیومنت‌های بازی را هم کسب کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: به نارنجک پرتاب کردن یکی از دشمنان واکنش نشان دهید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید ارتقای Grenade Tennis را خریداری کنید. این مهارت به شما اجازه می‌دهد تا نارنجک‌هایی را که به سمت‌تان پرتاب می‌شود، قبل از برخورد با زمین دیفلکت کنید که این کار با ضربه‌ی Melee انجام می‌شود. بااین‌حال برای کسب ساده‌تر تروفی و اچیومنت ذکر شده، دومین ارتقای مربوط‌به Grenade Tennis با نام Smash Grenade Tennis را هم خریداری کنید که به شما اجازه می‌دهد نارنجک‌هایی را که روی زمین افتاده است، به سمت دشمنان پرتاب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: ۱۳۳۷ عدد از گون‌ها را از بین ببرید

گون‌ها گونه‌ای از دشمنان شما در بازی هستند که به‌وفور آن‌ها را در Bandit Denها پیدا خواهید کرد. تنها کافی است ۱۳۳۷ عدد از این دشمنان را نابود کنید. ازطرفی برای فارم کردن این تروفی و اچیومنت می‌توانید به‌سراغ یکی از بندیت دن‌های بازی بروید و قبل از کشتن آخرین نفر، از بارگذاری آخرین فایل ذخیره شده خودکار استفاده کنید و مجددا اشخاص داخل کمپ دشمنان را از بین ببرید. در منوی بازی یک بخش برای نمایش آمار و ارقام شما قرار داده شده است، اما این بخش هم گلیچ دارد و امکان دارد به‌درستی آمار خود از کشتن گون‌ها را مشاهده نکنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: یکی از دشمنان پنهان شده Shrouded را بکشید

Shrouded، دومین فرقه از دشمنان است که با آن‌ها مواجه می‌شوید. بعضی از دشمنان این فرقه قابلیت این را دارند که تقریبا نامرئی شوند و شما را غافل‌گیر کنند. نکته‌ای که دراین‌میان وجود دارد، این است که Shroudedهایی که قابلیت نامرئی شدن دارند، زیاد در این حالت باقی نمی‌مانند و باید سرعت عمل بالایی داشته باشید.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: دشمنی را بکشید که سعی دارد یکی دیگر از دشمنان شما را از بین ببرد

با گشت‌وگذار در جهان بازی متوجه می‌شوید که گروهی از دشمنان در حال مبارزه با جهش یافته‌ها هستند. تنها کافی است زمانی‌که در حال مبارزه کردن هستند، یکی از اعضای جهش یافته‌ها یا گروه مقابل را بکشید.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: زمانی‌که در حال رانندگی با فونیکس هستید، ۱۲۸ وسیله نقلیه دیگر را از بین ببرید

با گشت‌وگذار در جهان بازی هستید، دشمنان را در حال استفاده از وسایل نقلیه مشاهده می‌کنید. ازاین‌رو همیشه از ماشین فونیکس (یک اتومبیل زره‌پوش با سلاح‌های مختلف که قدرت بالایی دارد) استفاده کنید تا راه شما برای کسب این تروفی و اچیومنت هموارتر شود.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: یک رهبر Convoy را ازبین‌ببرید

کانووی‌ها به رنگ نارنجی در نقشه بازی قابل مشاهده هستند. این دسته از دشمنان شامل موتورسواران و یک وسیله نقلیه می‌شود که رهبر گروه است. با رویارویی اولین کانوی، نحوه‌ی مبارزه و سرنگون کردن وسیله نقلیه رهبر گروه به شما آموزش داده می‌شود.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: یک کراشر با فونیکس از بین ببرید

زمانی‌که در حال پیدا کردن ۶ فونیک بازی هستید، یکی از آن‌ها را در جهان بازی مشاهده خواهید کرد (پنج فونیکس دیگر در محیط‌هایی سیاه‌چاله مانند قرار دارند) که در منطقه‌ی D و D’s Hood قرار دارد. این منطقه در محیط The Wilds قرار گرفته است. زمانی‌که به منطقه‌ی ذکر شده رسیدید، یک کراشر را پیدا می‌کنید. برای کسب این تروفی و اچیومنت حتما لازم نیست از ابتدا تا انتهای مرگ کراشر را از وسیله نقلیه فونیکس استفاده کنید. تنها کافی است زمانی‌که حس کردید کراشر در حال مرگ است، سوار فونیکس شوید و از سلاح‌های نصب‌شده روی این ماشین قدرتمند استفاده کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: برای ۱۰ ثانیه ازطریق وسیله نقلیه Raptor در بیشتری سرعت ممکن به‌سر ببرید

با انجام مأموریت‌های نارنجی رنگ در نقشه بازی، می‌توانید سطح خود در بخش Capture and Control Project را بالا ببرید. زمانی‌که به‌سطح ۱۰ برسید، موتور سیکلت رپتور (Raptor) در دسترس شما قرار داده می‌شود. در انتها مسیری را روی نقشه بازی برای خود انتخاب کنید که به‌راحتی در آن بتوانید برای ۱۰ ثانیه، با آخرین سرعت ممکن موتور سواری کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: بیش از ۹۰۰۰ متر را رانندگی کنید

ساختار بازی به‌شکلی است که زمان‌های زیادی را صرف رانندگی در نقشه بازی خواهید کرد و امکان ندارد این تروفی و اچیومنت را از دست بدهید.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: ازطریق یک وسیله نقلیه زمینی ۱۰۰ متر بپرید

در جهان بازی سکوهای پرش مختلفی در نظر گرفته شده است، اما در جریان مسابقه Chazcar Derby هم می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: مسابقه Torn Plains Race را زیر مدت زمان ۳:۰۳ دقیقه تمام کنید

برای پیشرفت در مرحله Wasteland Celebrity، بازیکنان باید مسابقه Torn Plains را برنده شود که یک Chazcar Derby به‌حساب می‌آید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که مسابقه‌ی ذکر شده را کمتر از ۳:۰۳ دقیقه به پایان برسانید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: ازطریق مهارت جاخالی ماشین فونیکس، ۱۹ موتور سوار را از بین ببرید

زمانی‌که سوار فونیکس هستید، با فشردن دکمه مثلث/Y می‌توانید عمل جاخالی دادن یا Dodge کردن را انجام بدهید. حال ازاین‌طریق به ۱۹ موتور سوار ضربه وارد کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: ازطریق Dumper Truck یکی از دشمنان را بلند کنید

دامپر تراک نوعی از وسیله نقلیه‌های بازی است که بازیکنان می‌توانند یکی از آن‌ها را در شما Gunbarret و کمپ Yeoman Growery Bandit Den پیدا کنند. پس از اینکه سوار این وسیله نقلیه شدید، نزدیک یکی از دشمنان بشوید. ازطریق L1/LB قسمت باربر این ماشین را پایین بیاورید و به آرامی دشمن مورد نظر را داخل این باربر بیاندازید. سپس L1/LB را مجددا فشار دهید تا باربر بالا برود.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: به‌واسطه تانک Booma، یکی از گون‌ها را از بین ببرید

بوما یک تانک بسیار بزرگ است که می‌توانید آن را در نقاط مختلف نقشه بازی پیدا کنید. زمانی‌که سوار این تانک شدید، به‌سراغ گون‌ها (گونه‌ای از دشمنان بازی) بروید و آن‌ها را از بین ببرید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: مرحله The Ranger را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: مرحله Blackout را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: مرحله The Signal را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: مرحله Wasteland Celebrity را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: مرحله Beneath the Surface را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: مرحله Ground Control را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: مرحله Double Cross را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

توضیح: مرحله Project Dagger را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: پنج آرک بازی را کامل کنید

بازیکنان آرک‌ها را با علامت شش ضلعی آبی رنگ در نقشه‌ی بازی پیدا خواهند کرد و همچنین بعضی از آن‌ها را هم در خط داستانی مشاهده می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: ۱۵ بالن را بترکانید

بالن‌ها درواقع دایره‌های بزرگ و زرد رنگی هستند که بعضی وقت‌ها در هوا شناور می‌شوند. این بالن‌ها مکان‌های دقیقی ندارند، ازاین‌رو در طول گشت‌وگذار در نقشه‌ی بازی، آن‌ها را به‌صورت تصادفی مشاهده خواهید کرد.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: ۳۰ عدد پهباد جاسوسی را از بین ببرید

پهبادهای جاسوسی جزو آیتم‌های جمع‌آوری ریج ۲ به‌حساب می‌آیند و بازیکنان با مراجعه به اینجا، می‌تواند تصاویر مربوط‌به محل دقیق ۳۰ پهباد جاسوسی را مشاهده کنند.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: پایین Dune Sea EcoPod بروید

Dune Sea EcoPod یک محیط آزاد در بازی به‌حساب می‌آید که در شرق منطقه Dune Sea قرار گرفته است. با مشاهده‌ی تصویر زیر محل دقیق این EcoPod را مشاهده می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های ریج ۲

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: به بالای Broken Tract EcoPod بروید

با مشاهده‌ی تصویر زیر محل دقیق این EcoPod را مشاهده می‌کنید که در شمال Trade Town Gunbarrel قرار دارد.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: از Wetlands EcoPod دیدن کنید

با مشاهده‌ی تصویر زیر محل دقیق این EcoPod را مشاهده می‌کنید که در شمال Trade Town Lagooney قرار دارد.

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: از پل بگذرید تا به EcoPod in the Wilds برسید

با مشاهده‌ی تصویر زیر محل دقیق این EcoPod را مشاهده می‌کنید که در شمالی‌ترین نقطه نقشه قرار دارد.

راهنمای تروفی و اچیومنت‌ های ریج ۲

راهنمای تروفی و اچیومنت ریج ۲

توضیح: از تمامی Trade Coalitionهای بازی دیدن کنید

Trade Coalitionها در بازی ریج ۲ شهرهایی هستند که مثل یک هاب در بازی عمل می‌کنند. سه عدد از این شهرها را در جریان داستان بازی پیدا خواهید کرد، اما دو شهر دیگر در منطقه‌ی The Wilds و The Dune Sea قابل رویت هستند.

 


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده