بازی Just Cause 4 دارای تروفی و اچیومنت‌هایی است که به یکدیگر مرتبط هستند و برای دریافت بعضی از آن‌ها، باید سایر تروفی و اچیومنت‌های دیگر را کامل کنید.

Just Cause یکی از مجموعه‌هایی است که داستان آنچنان درگیر کننده و عمیقی را ارائه نمی‌دهد، اما از نظر گیم‌پلی شاهد صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز بسیاری هستیم. بازی Just Cause 4 هم از این قاعده مستثنا نیست. جاست کاز 4 از نظر بزرگی جهان بازی مورد جدیدی برای ارائه کردن ندارد، اما در این نسخه شاهد صحنه‌های اکشن متعدد و انفجارهای عظیمی هستیم تا گیم‌پلی بازی هیجان‌انگیز و درگیر کننده باشد. در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ بازی Just Cause 4 رفته‌ایم. تروفی و اچیومنت‌های این بازی درجه سختی بالایی ندارند، اما نیازمند جست‌وجوی شما در جهان بازی و پیدا کردن آیتم‌های مختلف است.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۳ از ۱۰
  • مدت زمانی که طول می‌کشد تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۴۰ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی:‌ ۳۴ عدد (۲۰ تروفی برنز، هشت تروفی نقره، پنج تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۳۴ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: تروفی و اچیومنت His Name is Luis
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ خیر
  • تعداد دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: یک دور

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: ایلاپا را ایمن کنید

با تمام کردن آخرین مرحله داستانی بازی که Operation: Illapa نام دارد، می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: از تمامی محیط‌های بازی دیدن کنید

۱۵۰ محیط مختلف در نقشه‌ی بازی Just Cause 4 قرار دارد و متاسفانه تا زمانی که نزدیک‌شان نشوید، روی نقشه‌ی بازی ظاهر نمی‌شوند. برای مشاهده تمامی محیط‌های بازی، ویدیو زیر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: تمامی Supply Dropهای بازی را آزاد کنید

در جهان بازی ۱۲۳ آیتم Supply Drop برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که در جریان سایر تروفی و اچیومنت‌ها، آن‌ها را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: عملیات Sandstinger را تمام کنید

داستان بازی جاست کاز 4 شامل سه عملیات کلی می‌شود که هر عملیات شامل مراحل مختلفی است. حال در جریان این تروفی و اچیومنت باید عملیات Sandstinger را کامل کنید. برای این کار باید چهار مرحله‌ی زیر را تمام کرده باشید.

  • Meeting Lanza Morales
  • Operation Sandstinger: Setup
  • Sandstinger: Train Robbery
  • Operation Sandstinger

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: عملیات Windwalker را تمام کنید

داستان بازی جاست کاز 4 شامل سه عملیات کلی می‌شود که هر عملیات شامل مراحل مختلفی است. حال در جریان این تروفی و اچیومنت باید عملیات Windwalker را کامل کنید. برای این کار باید پنج مرحله‌ی زیر را تمام کرده باشید.

  • Cesar’s Theory
  • Windwalker: The Stromchaser
  • Operation Windwalker: Setup
  • Windwalker: Diversion
  • Operation Windwalker

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: عملیات Thunderbarge را تمام کنید

داستان بازی جاست کاز 4 شامل سه عملیات کلی می‌شود که هر عملیات شامل مراحل مختلفی است. حال در جریان این تروفی و اچیومنت باید عملیات Thunderbarge را کامل کنید. برای این کار باید پنج مرحله‌ی زیر را تمام کرده باشید.

  • Agency Distress Beacon
  • Thunderbarge: Ion Coil Delivery
  • Operation Thunderbarge: Setup
  • Thunderbarge: Obtaining the Ion Coil
  • Operation Thunderbarge

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: سطح Army of Chaos خود را به ۱۴ برسانید

در نسخه‌ی پیشین برای کامل کردن هر منطقه باید اختشاش‌ و آشوب ایجاد می‌کردید و می‌توانستید امتیازهای بیشتری را در بخش Army of Chaos دریافت کنید. حال در این نسخه این مورد از بازی برداشته شده است و بازیکنان جدا از بخش داستانی، با انجام کارهایی که در نقشه‌ی بازی به رنگ قرمز علامت‌گذاری شده‌اند، می‌توانند سطح Army of Chaos خود را افزایش بدهند. با تمام کردن بازی سطح آشوب شما تقریبا به سطح هشت می‌رسد، اما برای این تروفی و اچیومنت باید به سطح ۱۴ برسید. با این حال با مشاهده‌ی ویدیو زیر می‌توانید نحوه‌ی سریع ارتقا دادن سطح خود به ۱۴ را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: تمامی مناطق بازی را آزاد کنید

در جهان بازی ۳۱ منطقه طراحی شده است که باید تمامی آن‌ها را از آن خود کنید. بازیکنان برای انجام این کار باید Strike Missionها را انجام بدهند. این مراحل شامل گرفتن کارخانه‌های مختلف، محافظت از گروه‌های هکر و موارد مشابه می‌شود که درجه سختی بالایی ندارند و در کم‌ترین زمان هم کامل می‌شوند. از طرفی بعضی از مناطق پس از تمام کردن داستان قابل تسخیر هستند. از این رو پیشنهاد می‌کنم اول بخش داستانی Just Cause 4 را کامل کنید و سپس به‌سراغ این تروفی و اچیومنت بروید.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: در هر Feat نفر اول لیدربرد شوید

Feat یکی از بخش‌هایی است که از نسخه‌ی پیشین وارد جاست کاز 4 شده است. بازیکنان با وارد شدن به نقشه‌ی بازی می‌توانند وارد شاخه‌ی Feats شوند و در هر Feat بالاترین امتیاز را کسب کنند. به‌عبارتی باید به امتیاز نفر اول لیدربرد توجه داشته باشید و امتیاز بالاتری را کسب کنید. در حالت کلی تیم سازنده ۵۱ فیت برای بازیکنان در نظر گرفته است.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: تمامی مادهای مربوط به Grappling Hook را آزاد کنید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید ۱۴ ماد را آزاد کنید. این مادها با خرج کردن گیر پوینت (Gear Point) آزاد می‌شوند. حال برای کسب این پوینت‌ها باید مراحل اصلی و فرعی کاراکترهای گارلند کینگ، سارجنتو و جاوی را انجام دهید. به‌عبارتی با کسب تروفی و اچیومنت‌های کاراکترهای ذکر شده، می‌توانید ۱۰ هزار گیر پوینت کسب کنید که برای دریافت تروفی و اچیومنت مربوطه کافی است.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: به گارلند کینگ کمک کنید تا عکس خود را تمام کند.

جدا از سه عملیات اصلی که بخش داستانی را تشکیل می‌دهند، سه کاراکتر هم در بازی قرار دارند که ماموریت‌های فرعی مختلفی را در دسترس ریکو رودریگز قرار می‌دهند. گارلند کینگ یکی از سه کاراکتری است که ۶ ماموریت فرعی مختلف دارد و او را با حرف G در نقشه‌ی بازی مشاهده خواهید کرد. با انجام دادن هر مرحله‌، مرحله‌ی بعدی در دسترس قرار خواهد گرفت.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: راز و مرزهای Lost Tomb of Otorongo را کشف کنید

جدا از سه عملیات اصلی که بخش داستانی را تشکیل می‌دهند، سه کاراکتر هم در بازی قرار دارند که ماموریت‌های فرعی مختلفی را در دسترس ریکو رودریگز قرار می‌دهند. جاوی یکی از سه کاراکتری است که ۶ ماموریت فرعی مختلف دارد. با انجام دادن هر مرحله‌، مرحله‌ی بعدی در دسترس قرار خواهد گرفت. در این میان اشاره کنم که پس از تمام کردن ۶ مرحله‌ی فرعی، یک مرحله با نام The Lost Tomb of Otorongo در دسترس شما قرار داده می‌شود. با کامل کردن این مرحله فرعی، تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: به سرجنتو کمک کنید تا جلوی تهاجم بلک هند را بگیرد

جدا از سه عملیات اصلی که بخش داستانی را تشکیل می‌دهند، سه کاراکتر هم در بازی قرار دارند که ماموریت‌های فرعی مختلفی را در دسترس ریکو رودریگز قرار می‌دهند. گارلند کینگ یکی از سه کاراکتری است که ۱۷ ماموریت فرعی مختلف دارد و او را با حرف S در نقشه‌ی بازی مشاهده خواهید کرد. با انجام دادن هر مرحله‌، مرحله‌ی بعدی در دسترس قرار خواهد گرفت.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: تمامی مجسمه‌های باستانی را پیدا کنید

در این نسخه ۱۲ مجسمه باستانی تعبیه شده است که با مشاهده‌ی ویدیو زیر می‌توانید محل تمامی آن‌ها را مشاهده و به سادگی آن‌ها را پیدا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: از تمامی اسپید استانت‌ها فیلم بگیرید

اگر به نقشه‌ی بازی توجه کنید، آیکون‌هایی را می‌بینید که شبیه به نمایشگر سرعت در داخل اتومبیل هستند. این آیکون‌ها اسپید استانت (Speed Stunt) نام دارند که شامل رانندگی/پرواز در مسیر مشخصی می‌شود. نکته‌ی این چالش‌ها این است که باید با سرعت مشخصی رانندگی یا پرواز کنید و ۱۸۵ اسپید استاند در نقشه‌ی بازی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: تمامی بالن‌های نظارت را از بین ببرید

۲۴ بالن مربوط به گروه بلک هند در جاست کاز 4 قرار داده شده است که آن‌ها را با آیکون بالن هوایی کوچک زرد رنگی مشاهده می‌کنید. حال در جریان پیشروی و آزاد سازی محیط‌ها و مناطق بازی، می‌توانید این بالن‌ها را هم از بین ببرید تا تروفی و اچیومنت مربوطه کسب شود.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: از تمامی Vehicle Stuntها فیلم بگیرید

Vehicle Stuntها هم نوع دیگری از چالش‌ها و فعالیت‌هایی هستند که بازیکنان به‌صورت آزادانه در جهان جاست کاز 4 قادر به انجام دادن‌شان هستند. آیکون‌های این چالش‌ها شبیه به فرمان ماشین است و ۱۲۷ فعالیت Vehicle Stunt برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در این میان اشاره کنم که برای کامل کردن Vehicle Stunt به خودروهای مشخصی نیاز دارید.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: از تمامی وینگسوت استانت‌ها عکس بگیرید

بازیکنان Just Cause 4 می‌توانند وینگسوت استانت‌ها را با آیکون وینگسوت در نقشه‌ی بازی پیدا کنند. در کل ۱۲۴ چالش در این بخش برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که در هر چالش باید در حالت پرواز کردن سه چک‌پوینت را پشت سر بگذارید.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: تمامی کارخانه‌ها را از آن خود کنید

در جریان کامل کردن بخش داستانی به‌سادگی می‌توانید این تروفی و اچیومنت را از آن خود کنید. کارخانه‌ها بخشی از مراحل Strike هستند که به مرور زمان در دسترس شما قرار می‌گیرند. در واقع هفت کارخانه را باید از آن خود کنید که برای این کار نیاز دارید هر ۳۱ مرحله Strike را کامل کنید.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: ۵۰ درصد از تمامی محیط‌های بازی را شناسایی کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Been Around the World را مطالعه کنید

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: در مرتفع‌ترین نقطه‌ی جزیره Solis روی پای خود بایستید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید به بلند‌ترین نقطه‌ی نقشه بازی بروید که در زیر ویدیو آن قرار داده شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: یک اتومبیل را از طریق شلیک ثانویه سلاح شاتگان مدل PBX Auto-Slug 4 منفجر کنید

تنها کافی است از طریق ویژگی Supply Drop یا پایگاه‌های نظامی بازی سلاح شاتگان مدل PBX Auto-Slug 4 را کسب کنید. سپس یک اتومبیل را از طریق شلیک ثانویه این اسلحه منفجر کنید. برای قرار دادن نوع شلیک سلاح مورد نظر روی حالت ثانویه، دکمه R1/RB را فشار دهید.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: ۱۰ عضو بلک هند را از طریق سلاح Cow Gun به گاو تبدیل کنید

بازیکنان در منطقه‌ی Vaivenes و سمت جنوب غربی این منطقه می‌توانند زمین کشاورزی‌ای را پیدا کنند که در آن سلاح Cow Gun قرار دارد. این سلاح به‌ندرت در بازی یافت می‌شود و با برداشتن آن، خودتان شبیه به گاو می‌شوید و به هر شخصی هم شلیک کنید، به گاو تبدیل می‌شود. حال کافی است در جریان ماموریت‌هایی که به اعضای بلک هند مربوط می‌شود، از این سلاح استفاده کنید و ۱۰ نفر از آن‌ها را به گاو تبدیل کنید. پیشنهاد می‌کنم این تروفی و اچیومنت را در جریان بخش داستانی کسب کنید، زیرا پس از کامل کردن بازی به‌ندرت اعضای بلک هند را مشاهده می‌کنید.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: با هواپیمای خود به یک هواپیما در حال پرواز ضربه وارد کنید

برای کسب این تروفی و اجیومنت یک هواپیما کوچک را بدزدید (هدایت آن ساده‌تر است) و خود را به یکی از هواپیماهای در حال پرواز بکوبید!

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: تمامی خلبان‌های بازی را استخدام کنید

خلبان‌ها در بازی جاست کاز 4 اشخاصی هستند که Supply Dropها را در دسترس شما قرار می‌دهند. حال هفت خلبان برای شما در نظر گرفته شده است که دو خلبان در اوایل بازی آزاد می‌شوند. در ادامه با بالا بردن سطح Army of Chaos خود می‌توانید پنج خلبان دیگر را هم آزاد کنید.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: به مدت ۱۵ دقیقه از ماد Air Lifter برای Grappling Hook خود استفاده کنید

در بازی Just Cause 4 سه ماد برای Grappling Hook ریکو رودریگز در نظر گرفته شده است که Air Lifter، Retractor و Booster نام دارند. حال بازیکنان در جریان این تروفی و اچیومنت باید از نقشه‌ی بازی بازی وارد شاخه‌ی Grappling Hook شوند و ماد Air Lifter را انتخاب کنند. یادتان باشد که باید ۱۵ دقیقه از این ماد استفاده کنید و در این میان سایر مادها فعال نباشند.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: به مدت ۱۵ دقیقه از ماد Retract برای Grappling Hook خود استفاده کنید

در بازی Just Cause 4 سه ماد برای Grappling Hook ریکو رودریگز در نظر گرفته شده است که Air Lifter، Retractor و Booster نام دارند. حال بازیکنان در جریان این تروفی و اچیومنت باید از نقشه‌ی بازی بازی وارد شاخه‌ی Grappling Hook شوند و ماد Retractor را انتخاب کنند. یادتان باشد که باید ۱۵ دقیقه از این ماد استفاده کنید و در این میان سایر مادها فعال نباشند.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: به مدت ۱۵ دقیقه از ماد Air Lifter برای Grappling Hook خود استفاده کنید

در بازی Just Cause 4 سه ماد برای Grappling Hook ریکو رودریگز در نظر گرفته شده است که Air Lifter، Retractor و Booster نام دارند. حال بازیکنان در جریان این تروفی و اچیومنت باید از نقشه‌ی بازی بازی وارد شاخه‌ی Grappling Hook شوند و ماد Air Lifter را انتخاب کنند. یادتان باشد که باید ۱۵ دقیقه از این ماد استفاده کنید و در این میان سایر مادها فعال نباشند.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: در حالی که یک فیت را ردیابی می‌کنید، رکورد یکی از دوستان خود را بشکنید

در جریان بازی کردن‌تان و پیشروی در خط داستانی و انجام سایر فیت‌ها می‌توانید این تروفی و اچیومنت را به‌سادگی کسب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک Feat را دنبال کنید و امتیازی بیشتر از امتیاز یکی از دوستان‌تان کسب کنید. با این حال اگر دوستی ندارید، می‌توانید از اینجا به‌دنبال شخصی باشید که شما را یاری دهد.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: به سرجنتو کمک کنید، خاوی هوئرتا و گارلند کینگ را هم ملاقات کنید

بازیکنان در جریان بخش داستانی و انجام سایر مراحل فرعی، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهد کرد. با انجام مرحله فرعی هر کدام از این سه شخصیت، تروفی و اچیومنت مربوطه در دسترس شما قرار داده می‌شود.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: نقشه تمامی سلاح‌های سنگین و کوچک را به‌دست آورید

نقشه‌ی سلاح‌های سنگین و سبک یا کوچک بازی با انجام مراحل اصلی و فرعی و همچنین در اختیار گرفتن بعضی از مناطق بازی در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود. حال با انجام این مراحل که در جریان سایر تروفی و اچیومنت‌ها باید به‌سراغ‌شان بروید، می‌توانید نقشه هفت سلاح سنگین و ۹ سلاج کوچک را دریافت کنید.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: تمام وسایل نقلیه جعلی را از بندرهای جزیره Solis حذف کنید

حذف کردن وسایل نقلیه جعلی نوعی از Strikeهای مربوط به هر منطقه است. در جهان بازی سه استرایک بیشتر وجود ندارد که با پیشروی در خط داستانی با آن‌ها مواجه می‌شوید.

راهنمای تروفی جاست کاز ۴

توضیح: سطخ Army of Chaos خود را با پر کردن نوار این بخش بالا ببرید

توضیحات تروفی و اچیومنت A Whole Army of Chaos را مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده