نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

راهنمای Fallout 4: آموزش پیدا کردن مینی گیم‌های Holotape

یکی از بهترین کار‌ها برای استراحت در دنیای Fallout 4 انجام مینی گیم‌ها با استفاده از Holotape بر روی پیپ-بوی یا ترمینال‌ها است. پس با زومجی همراه باشید تا محل پیدا کردن این مینی گیم‌ها را آموزش دهیم.

اگر پس از یک مبارزه یا کوئست سخت قصد دارید تا کمی در دنیای فال‌اوت ۴ به آرامش برسید، گوش دادن به آهنگ‌های دهه ۴۰ رادیو بازی و انجام مینی گیم‌های قابل نصب در پیپ-بوی بهترین تفریحات ممکن است. این مینی گیم‌ها که به وسیله Holotape‌ها نصب می‌شوند، معمولا نمونه مشابه بازی‌های آرکید مشهور و کلاسیک هستند که در مجموع شاهده پنج نمونه از آن‌ها در بازی هستیم. البته باید در نظر داشت که این مینی گیم‌ها هیچ تاثیری در روند بازی ندارند و به همین دلیل هم می‌توان بازی را حتی بدون پیدا کردن یکی از آن‌ها هم تمام کرد. ولی بدون شک تجربه آن‌ها خالی از لطف نیست و این بازی‌ها ارزش وقت گذاشتن را دارند.

مقالات منتشر شده تا به امروز

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18

همان‌طور که اشاره کردیم در مجموع پنج Holotape در کل بازی وجود دارند که در دل ترمینال‌ها یا مجلات Robco Fun نهفته‌اند. در ادامه محل هریک از این پنج هولوتِیپ را به همراه تصاویری آموزش خواهیم دید تا کار راحتی در پیدا کردن آن‌ها داشته باشید:

Fallout 4

۱- Red Menace

مینی گیم Red Menace در واقع نمونه مشابه بازی مشهور و محبوب Donkey Kong و اولین هولوتیپی است که در بازی پیدا خواهید کرد. شما بازی را در پناهگاه ۱۱۱ آغاز می‌کنید و پس از پاره‌ای اتفاقات باید راه خروج از این پناهگاه را پیدا کنید. در این بین به قسمت کافه تریا خواهید رسید که در آن یک ترمینال وجود دارد. وارد ترمینال شوید و بازی مذکور را آغاز کنید. سپس می‌توانید با زدن گزینه Eject هولوتیپ آن را خارج کنید و همواره همراه‌تان داشته باشید.به علاوه پیدا کردن این مینی گیم اچیومنت Future Retro را هم فعال خواهد کرد. تصاویر زیر به پیدا کردن این مکان کمک خواهند کرد:

Fallout 4

۲- Atomic Command

بازی قدیمی Missile Command را به یاد دارید؟ Atomic Command نسخه مشابه این بازی است که می‌توان به عنوان یک مینی گیم آن را در فال‌اوت ۴ تجربه کرد. در همان کوئست‌‌های اولیه بازی مسیر شما به موزه آزادی در شهر کانکورد خواهد افتاد که گروه Minutemen در آن توسط تعدادی رِیدر محاصره شده‌اند. پس از مبارزه با دشمنان و رسیدن به اتاقی که اعضای این گروه در آن هستند، در روی میز سمت راست یک مجله رابکو فان پیدا خواهید کرد که بازی مذکور را می‌توان با استفاده از آن تجربه کرد.

Fallout 4

۳- Zeta Invaders

Zeta Invaders نمونه مشابه یکی دیگر از بازی‌های به یاد‌ماندنی آتاری یعنی Space Invaders است. برای پیدا کردن هولوتِیپ مربوطه به دفتر کارگاه ولنتاین در Diamond City بروید (که یکی از کوئست‌ها هم شما را به آن‌جا هدایت خواهد کرد و از نشانه‌های موجود در شهر هم می‌توانید استفاده کنید) و سپس بر روی میز موجود در گوشه سمت راست اتاق یک مجله رابکو فان خواهید دید که بازی مذکور در آن وجود دارد.

Fallout 4

۴- Pipfall

باز هم یک بازی دیگر کنسول آتاری به نام Pitfall که با عنوان Pipfall به یک مینی گیم در فال‌اوت ۴ تبدیل شده است. هولوتیِپ این بازی در قالب یک مجله رابکو فان در Fort Hagen قابل دسترسی که نقشه دقیق این منطقه را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید. پس از ورود به ساختمان به قسمت Command Center بروید و در اتاقی که با شخصیت کِلا صحبت می‌کنید، می‌توانید هولوتِیپ مذکور را پشت میز سفید رنگ پیدا کنید.

Fallout 4

۵-Grognak the Barbarian and the Ruby Ruins

این مینی گیم بر عکس آثار قبلی از هیچ بازی مشابهی الگوبرداری نکرده و یک اثر نقش‌آفرینی نوبتی است که باید در آن شخصیت گروگناک را شکست دهید. در جریان کوئست Dangerous Minds که از قضا از کوئست‌های اصلی بازی هم هست، به همراه شخصیت ولنتاین وارد قسمتی به نام Memory Den خواهید شد و پس از آن به زیرزمین این ساختمان هدایت می‌شوید. در سمت چپ زیرزمین یک میز وجود دارد که بر روی آن مجله رابکو فان مربوط به این بازی قابل مشاهده و استفاده است. فقط در نظر داشته باشید که این قسمت تنها در طی کوئست مذکور قابل دسترسی است.

آیا شما هم این مینی گیم‌ها را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را در مورد این قسمت از مقالات آموزشی فال‌اوت ۴ با زومجی در میان بگذارید.

برای مطالعه همه مقاله‌های آموزشی Fallout 4 هم می‌توانید به صفحه اختصاصی این مقالات مراجعه کنید.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده