نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۳

معرفی بسته الحاقی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

به‌تازگی سازندگان بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge از دی ال سی این اثر با نام Dimension Shellshock رونمایی کردند.

بهار سال گذشته بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge به‌صورت رسمی منتشر شد. این بازی موفق شد در وبسایت متاکریتیک، میانگین نمرات ۸۷ از ۱۰۰ منتقدها را دریافت کند؛ اثری که توانست رضایت منتقدان و طرفدارن لاک‌پشت‌های نینجا را کسب کند. همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، در گذشته توسعه‌دهندگان این اثر اعلام کردند که با‌ توجه به بازخوردهای کاربران و اینکه بازیکنان در انتظار دریافت چه محتویاتی باشند، این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد طراحی و توسعه DLC برای بازی موردنظر باشیم.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی قبل Tribute Games با انتشار یک تریلر از اکسپنشن این ویدیوگیم با نام Dimension Shellshock به‌صورت رسمی رونمایی کرد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

در این بسته الحاقی لاک‌پشت‌های نینجا سعی دارند تا شخصیت شریدر را که در تلاش برای تسخیر مولتی‌ورس است، متوقف کنند. همچنین دی ال سی Dimension Shellshock درکنار اضافه کردن یک حالت بازی جدید، شخصیت‌ تازه‌ای را با نام Usagi به این بازی اضافه خواهد کرد.

از طرفی دیگر نیز پالت‌های رنگی جدیدی در دسترس قرار خواهند گرفت که کاربران می‌توانند با استفاده از آن تغییراتی را در ظاهر کاراکترهای موجود در این بازی ایجاد کنند. در ادامه باید گفت موسیقی‌های تازه‌ای نیز به این ساخته‌ی Tribute Games اضافه خواهد شد. وظیفه ساخت موسیقی‌های مورد نظر برعهده‌ی تی لوپس بوده است.

بسته الحاقی Dimension Shellshock در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد و قرار است اواخر سال جاری میلادی عرضه شود. این بازی لاکپشت های نینجا در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ و پلتفرم‌های IOS و اندروید در دسترس است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده