نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

تاریخ رونمایی کامل از مشخصات فنی پلی استیشن 5 مشخص شد

با توجه به اعلامیه‌ی رسمی اکانت پلی استیشن در توییتر، مارک سرنی به عنوان معمار ارشد پلی استیشن 5 ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه‌ی فردا چهارشنبه، به معرفی معماری و مشخصات سخت افزاری این کنسول جدید می‌پردازد.

بالاخره سونی قفل سکوتش را شکست و نوبت رونمایی کامل از پلی استیشن 5 فرارسید. در جریان آخرین اخبار بازی و سخت افزار، لحظاتی پیش اکانت رسمی پلی استیشن در توییتر با انتشار یک توییت، مشخص کرد که طی یک استریم زنده در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه‌ی روز چهارشنبه ۲۸ اسفند، مارک سرنی، معمار ارشد پلی استیشن 5 به معرفی کامل سخت‌افزار و ویژگی‌های پلی استیشن 5 خواهد پرداخت؛ سخت‌افزاری که به ادعای سونی، آینده‌ی بازی‌ها را شکل خواهد داد. 

باید صبر کنیم و ببینیم که سونی دقیقا چند روز پس از معرفی کامل سخت‌افزار نسل بعدی کنسول‌های مایکروسافت، چه چیزی را برای نمایش آماده کرده است. همچنین طبق گفته شعبه‌ی ژاپن پلی استیشن، در این رویداد قرار است تمام اطلاعاتی که قرار بود پیش‌تر در رویداد GDC  منتشر شود، توسط مارک سرنی به اطلاع دنبال‌کنندگان این کنسول برسد. لازم به‌ذکر است که استریم مورد بحث، تماما به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد. پیش‌تر هم احتمال می‌رفت که سونی منتظر این است که پس از حرکت مایکروسافت،‌ نقشه‌های خود را عملی کند و گویا این شایعات حقیقت داشته‌اند. البته که هنوز صحبت از قیمت کنسول‌ها به میان نیامده است. زومجی را برای خبرهای بیشتر مخصوصا اخبار پوشش این رویداد ویژه، حتما دنبال بکنید.


منبع Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده