// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

ویدیو و تصاویر جدید بازی Jump Force در گیمزکام 2018

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، ویدیو و تصاویر جدیدی از بازی Jump Force منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) ویدیو جدیدی از بازی Jump Force به نمایش درآمد. در این ویدیو به نمایش در آمده شاهد معرفی شخصیت‌های بیشتری از دنیای انیمه‌های مختلف هستیم.

در جریان بازی Jump Force، کاربران کنترل شخصیت‌هایی دنیای شونن انیمه‌های سریالی را در دست خواهند گرفت؛ همچنین شخصیت‌های تازه‌ای  از انیمه‌های دراگون بال، وان پیس، Hunter x Hunter و بلیچ معرفی شدند. در جریان بخش چندنفره بازی Jump Force کاربران می‌توانند آواتار مخصوص به خودشان را شخصی‌سازی کنند و با سایر بازیکنان بازی ارتباط برقرار کنند. از این رو از طریق آواتار خود و محیط‌های بازی که از جهان دراگون بال Z، ناروتو، وان پیس و محیط‌های واقعی هستند، می‌توانید حساب کاربری‌تان را بسازید و سپس وارد بازی شوید.

با توجه به ویدیو منتشر شده، ۶ شخصیت جدید برای بازی Jump Force معرفی شدند؛ گون و هیسوکا از انیمه Hunter x Hunter، سانجو و سابو و بلک‌برد از انیمه وان‌پیس، ویجتا از انیمه دراگون بال Z. در انتها نیز استیج مبارزه‌ای Namek معرفی شد. Namek نام محلی در انیمه دراگون بال Z است که دارای سه خورشید است و به نظر می‌رسد بازیکنان در طول مبارزه‌های خود با شرایط آب و هوایی مختلفی روبه‌رو خواهند شد.

در ادامه می‌توانید ویدیو بازی Jump Force را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Jump Force در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده