نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: گیم‌پلی حالت تک نفره بازی Rainbow Six Siege

اکرچه استودیو سازنده بازی Rainbow Six Siege اعلام کرده بود که بازی مراحل داستانی نخواهد داشت اما این بدین معنا نیست که نمی‌توانید این بازی را به صورت تک‌نفره بازی کنید. در ادامه می‌توانید گیم‌پلی بخش Solo Mode این بازی را تماشا کنید.
همانطور که پیش از این در زومجی خواندید، اسکات میشل، کارگردان هنری بازی Rainbow Six Siege عنوان کرده بود که بازی مانند نسخه‌های پیشین خود دارای بخش داستانی یا مرحله‌ای نخواهد بود. بسیاری از کاربران نیز نگران این موضوع شدند که نتوانند این بازی را به صورت تک‌نفره بازی کنند. اگرچه Siege دارای بخش داستانی یا مرحله‌ای نیست اما شما به عنوان بازیکن می‌توانید در حالتی با نام Solo Modeبه صورت تک‌نفره بازی کنید. اگرچه جذابیت این بخش به اندازه حالت‌های چندنفره نیست اما با این حال می‌تواند پاسخگوی نیاز برخی از کاربران باشد.

برای اینکه بیشتر با این بخش از بازی همراه شوید، می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی که از بخش Solo Mode تهیه شده را مشاهده کنید. این تریلر از روی نسخه پی سی بازی ضبط شده است.

پیش از این در زومجی خواندید که Rainbow Six Siege در زمان عرضه، ۱۰ نقشه خواهد داشت. بازی Rainbow Six: Siege ابتدا قرار بود در ماه اکتبر (مهر) سال جاری میلادی منتشر شود، اما با تاخیر دو ماهه‌ای که در عرضه آن وارد شد، در تاریخ ۱ دسامبر (دهم آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده