نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

تماشا کنید: سخت ترین مرحله ساخته شده برای بازی Mario Maker

بازی Mario Maker که چندی پیش و به صورت انحصاری برای کنسول Wii U منتشر شد با نظر مثبت طرفداران و منتقدان روبرو شد. حال کاربر یوتیوبی به نام باناناساروس رکس، پس از تقریبا ۴ ساعت بازی مداوم، توانست یکی‌ از سخت‌ترین مراحل این بازی را پشت سر بگذارد.
بازی Mario Maker که به بازیکنان اجازه ساخت و به اشتراک گذاری مراحلی را در دنیای ماریو، لوله‌کش معروف و محبوب دنیای بازی‌های ویدئویی می‌دهد، از زمان انتشارش تا به حال با استقبال گرمی‌ از سوی طرفداران مواجه شده و مراحل بسیار زیادی توسط بازیکنان این بازی، در دنیای ماریو ساخته و به اشتراک گذاشته شده است. بدون شک یکی‌ از سخت‌ترین مراحلی که تا به حال برای این بازی ساخته شده، مرحله‌ای است که در ویدیو می‌توانید آن‌ را مشاهده کنید. این مرحله که از زمان به اشتراک گذاشته شدنش تا به حال فقط توسط سازنده‌اش به اتمام رسیده بود، چالش جدیدی برای دوست دارن این بازی به وجود آورده بود. کاربر یوتیوبی به نام باناناساروس رکس، پس از ۴ ساعت بازی مداوم توانست این مرحله را به اتمام برساند و لقب اولین فردی در دنیا را بگیرد که به غیر از سازنده مرحله، آن را به اتمام رسانده است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

باناناساروس رکس در این‌باره گفت:
پس از اینکه در دنیا بیش از ۱۱ هزار بار اقدام برای به اتمام رساندن این مرحله انجام گرفت، من جدا از سازنده مرحله، تنها کسی بودم که توانستم این مرحله را رد کنم. من معمولا ویدئوهایی از بازی‌های شخصی‌ خودم را برای تماشای عموم در یوتیوب قرار نمی‌دهم، اما پس از اتمام این مرحله، به نظرم رسید که این ویدیو جالبی‌ خواهد شد. بدون شک این مرحله سخت‌ترین مرحله‌ای در بازی‌های ویدئویی بود که من تا به حال به اتمام رسانده‌ام.
با تماشای ویدیو، شما هم مانند ما به این نتیجه می‌رسید که پیدا کردن اینکه چگونه مرحله را به اتمام برسانید، خود کار بسیار سختی است چه برسد به اینکه بخواهید آن را تمام کنید. اگر می‌خواهید بدانید چه کسی‌ این مرحله را ساخته است، نام وی PangaeaPanga است. پس اگر بازی Mario Maker را دارید و احساس می‌کنید می‌توانید این مرحله را به اتمام برسانید، می‌توانید مرحله ساخته شده توسط PangaeaPanga را دانلود کرده و شانس خود را امتحان کنید. منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده