نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: بازسازی دنیای Fallout در ماد جدید بازی Minecraft

طرفداران مجموعه‌ی Fallout از سال ۲۰۱۰ که بازی Fallout: New Vegas منتشر شد، تاکنون منتظرند تا نسخه‌ی بعدی سری را تجربه کنند؛ این انتظار امسال به پایان می‌رسد، اما برخی از طرفداران تصمیم گرفته‌اند تا برای بازگشت به دنیای محبوب‌شان از Minecraft کمک بگیرند.

Project Wasteland نام ماد جدید بازی Minecraft است که حال و هوای مجموعه‌ی Fallout را به این بازی می‌آورد. در این ماد بزرگ، نه تنها محیط‌های Fallout بلکه بسیاری از ویژگی‌های گیم‌پلی این مجموعه نیز در Minecraft بازسازی شده‌اند. همان‌طور که حدس می‌زنید یکی از این ویژگی‌های برجسته «پیپ‌بوی» است؛ وسیله‌ی الکترونیکی معروف سری Fallout که در این ماد نیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده و تاثیر مستقیمی روی گیم‌پلی بازی خواهد داشت.

همان‌طور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید، با استفاده از پیپ‌بوی می‌توانیم از وسایل و آیتم‌های کوله‌پشتی خود که قبلا از طریق منوی بازی Minecraft به آنها دسترسی داشتیم، به شکلی متفاوت استفاده کنیم. به عنوان یک پیشنهاد، بد نیست اگر سازندگان این ماد، پشتیبانی از پیپ‌بوی واقعی که همراه بازی Fallout 4 عرضه می‌شود را نیز به آن اضافه کنند.

دانلود ویدئو

ادای دین Project Wasteland به مجموعه‌ی Fallout تنها به وجود پیپ‌بوی ختم نمی‌شود؛ بازیکن‌ها در بازی با حیوانات مختلفی مثل سگ‌ها روبرو می‌شوند و می‌توانند آنها را رام کرده و با خود همراه کنند. همچنین گاو‌های جهش‌یافته‌ی دوسر که در قسمت‌های مختلف سری Fallout دیده شده‌اند، در Project Wasteland نیز حضور دارند و با رام کردن‌شان می‌توان از آنها به عنوان یک منبع غذایی و همچنین برای حمل آیتم‌ها (این گاوها دارای ۲۷ خانه‌ی کوله‌پشتی هستند) استفاده کرد.

سازندگان این ماد به همین موارد اکتفا نکرده‌اند و حتی جزییاتی مثل رادیو، سلاح‌ها و دشمنان مجموعه‌ی Fallout را به لیست بخش‌های در دست ساخت برای Project Wasteland اضافه نموده‌اند. در ویدئوی زیر می‌بینید که آنها در خلق اتمسفر Fallout در دنیای مکعبی Minecraft نیز موفق ظاهر شده‌اند.

دانلود ویدئو

فرقی نمی‌کند که طرفدار Minecraft باشید یا چشم به راه بازی Fallout 4؛ ماد Project Wasteland می‌تواند یک تجربه‌ی جذاب و شیرین را برایتان رقم بزند. ساخته شدن چنین محتواهایی است که بتسدا را بر آن داشته تا پشتیبانی از مادها را به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی Fallout 4 معرفی کند. وقتی طرفداران می‌کوشند تا با ظرافت تمام، مجموعه‌ی محبوب‌شان را در یک بازی دیگر بازسازی کنند، تصور کنید وجود ابزار مادسازی در Fallout 4 منجر به خلق چه مادهای شگفت‌انگیزی خواهد شد! مادهایی که ساخت‌شان از قبل شروع شده است. از حالا می‌شود پیش‌بینی کرد که ۲۰۱۵ یک سال فراموش‌نشدنی برای هواداران Fallout خواهد بود.

بازی مورد انتظار Fallout 4 در تاریخ ۱۹ آبان ۹۴ منتشر می‌شود. علاوه بر رایانه‌های شخصی، نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی نیز از مادها پشتیبانی می‌کند و به احتمال زیاد نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 نیز دارای چنین قابلیتی خواهد بود.

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده