نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۶

تماشا کنید: ویدیو زمان عرضه بازی Batman: Arkham Knight، وعده یک نبرد حماسی را می‌دهد

بلاخره انتظارها به پایان رسید. بازی Batman: Arkham Knight تا ساعاتی دیگر به صورت جهانی عرضه خواهد شد و ما هم در زومجی در کنار بسیاری دیگر از علاقه‌مندان به این بازی به تجربه آن خواهیم پرداخت. در ادامه با زومجی همراه باشید تا ویدیو زمان عرضه بازی را با دو کیفیت متفاوت مشاهده و دانلود نمایید.

در این ویدیو که داستان «مرگ» بتمن را تعریف می‌کند، سازندگان ایده‌ای کلی را از چیزهایی که در بازی انتظارتان را می‌کشد را به شما نشان می‌دهند.

همان‌طور که تا به حال مشخص شده، در این نسخه پنگوئن، Two Face (مرد دو چهره)، اِسکارکِرو، هارلی کوئین، پویزِن آیوی و شوالیه آرکام انتظار نابودی خفاش گاتام را می‌کشند.

ویدیو زمان عرضه و حماسی بازی Batman: Arkham Knight را مشاهده و تا ساعاتی دیگر منتظر تجربه این بازی که آخرین محصول راک‌استدی در سری بتمن آرکام است باشید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

وقایع  Batman: Arkham Knight یک سال پس از رخدادهای Batman: Arkham City اتفاق می‌افتد. با مرگ جوکر، تمام خلافکاران گاتهام به داخل شهر ریختند و با اتحاد خود تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه از شر بتمن خلاص شوند. در این بین یک شخصیت جدید با نام شوالیه آرکام (Arkham Knight) وجود دارد که در حال حاضر هویتش برای همگان ناشناس است.

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش بازی Batman: Arkham Knight را هم در زومجی مطالعه و اطلاعات کاملی را از این بازی بدست آورید.

در طول روزهای آتی منتظر بررسی اختصاصی و ویژه بازی موردانتظار Batman: Arkham Knight در وبسایت زومجی باشید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده