نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: اولین ویدیو از گیم‌پلی شخصیت رِد هود در بازی Batman: Arkham Knight

علاوه بر بتمن، قهرمان محبوب  دنیای DC، بازیکنان در بازی Batman: Arkham Knight با شخصیت‌هایی دیگری هم بازی خواهند کرد. رِد هود (Red Hood) یکی از آن شخصیت‌ها است که اخیرا تریلر کوتاهی از گیم‌پلی آن منتشرشده که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

متاسفانه راک‌استدی و کمپانی برادران وارنر هم دچار ویروس درحال پیشروی نسل هشتم بازی‌های رایانه‌ای که «مزایای پیش‌خرید» برای بازی‌ها است شده‌اند.

کاربرانی که دوست دارند با شخصیت رِد هود بازی کنند، باید بازی Batman: Arkham Knight را از خرده فروش گیم‌استاپ پیش‌خرید کنند. در غیر این صورت هیچ راه دیگری برای تجربه نسخه جدید سری آرکام با شخصیت ضدقهرمان رِد هود نیست.

در ادامه می‌توانید تریلر کوتاهی را از گیم‌پلی این شخصیت در بازی Batman: Arkham Knight مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

وقایع  Batman: Arkham Knight یک سال پس از رخدادهای Batman: Arkham City اتفاق می‌افتد. با مرگ جوکر، تمام خلافکاران گاتهام به داخل شهر ریختند و با اتحاد خود تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه از شر بتمن خلاص شوند. در این بین یک شخصیت جدید با نام شوالیه آرکام (Arkham Knight) وجود دارد که در حال حاضر هویتش برای همگان ناشناس است.

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده