نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵

ویدیو Until Dawn گرافیک نسخه ریمستر را با نسخه اصلی مقایسه می‌کند

یک یوتیوبر ویدیو جدیدی برای نمایش ارتقاهای بصری ریمستر Until Dawn نسبت‌به نسخه اصلی پخش کرد.

اگر زومجی و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که سونی هفته گذشته در رویداد State of Play نسخه ریمستر بازی Until Dawn را به‌صورت رسمی معرفی کرد. این بازی ترسناک تعاملی استودیو سوپرمسیو گیمز در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد و توانست مورد تحسین منتقدها و گیمرها قرار بگیرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی از مقایسه نسخه ریمستر Until Dawn با نسخه اصلی بازی پخش شده است. نسخه جدید با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود و ویژگی‌های جدیدی ازجمله دوربین سوم-شخص را دردسترس قرار می‌دهد. تیم سازنده می‌گوید: «آنتیل داون که به‌وسیله موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 بازسازی شده است، پیشرفت‌های زیادی خواهد داشت. همه این موارد با علاقه و توجه به نسخه اصلی توسط تیمی از عاشقان ژانر ترسناک، صنعت فیلم و بازی‌سازهای باتجربه استودیو Balistic Moon ساخته شده است. این بازی در سال جاری برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد.»

«نسخه ریمستر بازی Until Dawn با جدیدترین ابزارها و تکنیک‌ها بازسازی شده است. انیمیشن‌های جدید براساس شخصیت‌های اصلی ساخته شده‌اند. با هدف ارائه یک تجربه ترسناک سینمایی، کاراکترها، محیط‌ها و جلوه‌های ویژه ارتقاء یافته‌اند.» در ادامه شما را به تماشای ویدیوی مقایسه ریمستر آنتیل داون با نسخه اصلی دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که مشاهده کردید، این نسخه از بازی چه از لحاظ بصری و چهره کاراکترها و چه از لحاظ نورپردازی و در کل ارائه یک تجربه واقع‌گرایانه‌تر، پیشرفت زیادی دارد. اگر شما هم از طرفدارهای سبک ترسناک و بازی Until Dawn هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این اثر را با ما و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده